haada Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Bildeler er svindyrt. Lev med det ellers er det busskort som gjelder, hehe Word.. Bildeler er dyrt. Jeg er gnien når det kommer til bildeler, kan jeg spare 10 kr så gjør jeg det.. Ebay og autohausaz.com er geniale sider for bileiere som ønsker en lavere pris. Må jeg bruker kreditt kort eller går ann å betale ved henting i postkontoret når jeg handler hos autohausz.com? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Bildeler er svindyrt. Lev med det ellers er det busskort som gjelder, hehe Word.. Bildeler er dyrt. Jeg er gnien når det kommer til bildeler, kan jeg spare 10 kr så gjør jeg det.. Ebay og autohausaz.com er geniale sider for bileiere som ønsker en lavere pris. Må jeg bruker kreditt kort eller går ann å betale ved henting i postkontoret når jeg handler hos autohausz.com? Du må bruke kredittkort. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Bestiller du derfra for en viss sum så anbefaler jeg å bruke paypal. De bruker et kortverifikasjonssystem som ikke er så utbygd i norge, og som kan ta llaaaaaaaaang tid. Med paypal så blir det registrert betalt med en gang.. Edit: Kjøpte komplett reg- reim sett og noe annet rask derfra i sommer, kom på 1300 kr inkl. frakt og norsk moms. Billigste settet jeg fant her på berget var 2400. Endret 13. oktober 2009 av KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå