bjerk2 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 har en fujitsu siemens Amilo Pro v3505 laptop. det trådløse nettverks kortet fungerer ikke. finnes ikke. dette var i orden før, men plutselig ble det borte av en eller annen rar grunn. Drev å tuklet litt overalt mens jeg fortsatt hadde kortet registrert å pcn, men nå er det borte. Hva gjør jeg nå? Hjelper ikke å tilbakestille pcn eller noen ting. noen som har en anelse om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
bjerk2 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 nå fant jeg igjen nettverkortet tror jeg. kom fram et trådløs kort.. men den finner ingen nettverk og i tilegg er det ikke tilkoplet... får ikke til å kople inn. hva skjer??? Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Innstaler driveren på nytt Du har sjekket at du ikke har koppet borti en hurtigtast eller en knapp for å skru det av og på? Lenke til kommentar
bjerk2 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Innstaler driveren på nytt Du har sjekket at du ikke har koppet borti en hurtigtast eller en knapp for å skru det av og på? driveren er lastet ned og prøvd å installere. uten hell. det er en knapp her ja, men det skjer ingenting når jeg trykker på den. ingen antydning til livstegn. hva skjer? Lenke til kommentar
bjerk2 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 er det seriøst ingen her som har en anelse? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ikke så enkelt å reparere PC uten å få sett på den Kan være løst nettverkskort, defekt nettverkskort... Lenke til kommentar
bjerk2 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Ikke så enkelt å reparere PC uten å få sett på den Kan være løst nettverkskort, defekt nettverkskort... joa, men er ikke det trådløse og den vanlige(kabel) nettverkskortene i en og samme enhet da? bruker jo vanlig tp kabel akkurat nå, å det fungerer jo helt fint. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Det trådløse nettverkskortet er et lite kort som er plugget i hovedkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå