Gjest Guest_gjest_* Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei. Jeg har et lite problem.. Nesen har jo som sagt porer som resten av kroppen.. men porene mine er fyllt med ja.. gugge? når jeg klemmer på huden kommer det opp talg eller hva det måtte være.. og hvordan fjerner man dette? evnt hvordan fjerner man "arr" man kan få av disse? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har samme greie selv. Jeg velger vel egentlig å skrubbe nesen godt i dusjen, klemme ut guggen innimellom - det er jo litt artig - og påføre fuktighetskrem! Lenke til kommentar
TeRnO Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har samme greie selv. Jeg velger vel egentlig å skrubbe nesen godt i dusjen, klemme ut guggen innimellom - det er jo litt artig - og påføre fuktighetskrem! word, går vel i samme løsning her. Finnes jo en type krem som man får kjøpt på apoteket som renser og skrubber. Heter vel noe med; 3 in 1. Skal vist funke bra! Lenke til kommentar
YaegeR Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 finnes det nå andre former for å fjerne dette problemet? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Rens fra MD fjerner problemet helt hos meg Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hvis du får arr som ikke blir borte, kan de fjernes med laser. Skaff deg en ansikts vask og en fuktighetskrem som er laget for dette problemet. Du bør dampe ansikte ditt før du "klemmer". Det kan gjør at du slipper å få stygge arr Lenke til kommentar
anne1 Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Rens fra MD fjerner problemet helt hos meg Hva er MD?? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Har samme greie selv. Jeg velger vel egentlig å skrubbe nesen godt i dusjen, klemme ut guggen innimellom - det er jo litt artig - og påføre fuktighetskrem! Er viktig at denne fuktighetskremmen er beregnet for bruk i ansiktet og uren hud, ellers kan det bare gjøre problemet verre. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Søsteren min hadde sånne flotte nese .. plaster-ish-ting. Som man satte på, gnidde godt inn, og reiv av. Det fjerna mye. Men må til med litt klemming uansett. Ta en økt en gang i uka elns, så blir det fort mye bedre! Noe vil trolig alltid være der! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå