Like clockwork Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Vet ikke helt, blir det det samme om du bruker e-posten din på en annen pc eller er ikke problemet der da? Det vet jeg ikke, men skal prøve å få sjekket det i løpe av dagen eller i mårra. Lenke til kommentar
norbat Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvordan går det med problemet? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Hvordan går det med problemet? Er ikke kvitt problemet Prøvde å tilbakestille maskinen til før jeg fikk problemet, uten at det fungerte. Vurderer å bare tilbakestille maskinen til fabrikkinstillinger, det burde vell fungerer? Viruset kan vell ikke ligge inne i selve MSN`en? Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Som jeg har sagt før, prøv din MSN adresse på en annen PC? Prøvd å Reinstallere Windows Live Messenger, eller prøvd å bruke www.ebuddy.com ? Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 10. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2009 Som jeg har sagt før, prøv din MSN adresse på en annen PC? Prøvd å Reinstallere Windows Live Messenger, eller prøvd å bruke www.ebuddy.com ? Nei har enda ikke fått prøvd msn på en annen pc. har glemt det helt av hver gang jeg har hatt muligheten Har ikke prøvd å reinstallere MSN, men ska prøve det. Logget meg nettopp på ebuddu, og jeg fikk ikke noen link ifra meg selv da:) Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 OK;) Da er reinstallering av Windows Live messenger next? Jeg vil anbefale å bruke Revo Uninstaller til å avinstallere. Da velger du avansert som tar lengst tid, men som samtidig fjerner alt som Windows Live Messenger har noe med. Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Og hvis ingen ting skulle funke, så kan du bruke den nylagde adressen, det er bare å kopiere alle kontaktene. Kontakter -> lagre direktemeldingskontakter Logg inn på den nye; Kontakter -> Importer direktemeldingskontakter. Lenke til kommentar
Like clockwork Skrevet 11. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2009 OK;) Da er reinstallering av Windows Live messenger next? Jeg vil anbefale å bruke Revo Uninstaller til å avinstallere. Da velger du avansert som tar lengst tid, men som samtidig fjerner alt som Windows Live Messenger har noe med. Har nu lagt inn MSN på nytt, og foreløpig ser det ut til at det fungerer Men nu har jo selvfølgelig søstra mi klart å gått inn på linken jeg sendte hun , så nu har ho fått samme problem, men nu vet jeg hvordan jeg skal på fikset det. Tusen takk til alle som har hjelpet meg Lenke til kommentar
norbat Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Har du linken tilgjengelg og hvis, kunne du ha sendt den på pm til meg? mvh norbat Lenke til kommentar
Shax# Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Hva kan du gjøre med linken, Norbat? Blueone: Vist tråden er løst, kan du trykke på løst knappen helt oppe til høyre - Mini097 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Linken fører til en abonnementtjeneste for mobilt innhold. Det interessante er hvordan trådstarter har fått spammen knyttet til brukeren sin på msn. Det vites ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå