Gå til innhold

Problem under formatering frå Vista til XP

Anbefalte innlegg

Setter i xp installasjons cd'en, begynner å laste inn filer men så kommer det ein melding der det står blant anna:

Det er oppdaget et problem, og windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskina.

Kontroller at du har nok diskplass. Hvis det er angitt en driver i stoppmeldingen, deaktivere du driveren eller kontakter produsent for driveroppdateringer.

Ta kontakt med maskinleverandør for å få BIOS-oppdateringer.

Det er ein Advent 8215Nordic bærbare maskin.

Eg kan lese men har aldri gjort noko slikt før. Noen som kan gi steg for steg tips om kva eg må gjere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Setter i xp installasjons cd'en, begynner å laste inn filer men så kommer det ein melding der det står blant anna:

Det er oppdaget et problem, og windows er avsluttet for å hindre skade på datamaskina.

Kontroller at du har nok diskplass. Hvis det er angitt en driver i stoppmeldingen, deaktivere du driveren eller kontakter produsent for driveroppdateringer.

Ta kontakt med maskinleverandør for å få BIOS-oppdateringer.

Det er ein Advent 8215Nordic bærbare maskin.

Eg kan lese men har aldri gjort noko slikt før. Noen som kan gi steg for steg tips om kva eg må gjere?

detter går vel egentlig ikke ann med bare en cd ? mener man bare kan endre layouten til vista så den likner XP men ikke selve driveren.. er ikke helt sikker men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...