Gå til innhold

Matrix RELOADED

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

-Kanskje det TO matriser...En inni en annen?

-Kanskje det var skjebnen? (bah!)

-Var de tomme for batteri?

-Var det demovarer fra komplett?

-I love you viruset?

-Kanskje er Neo GUD?

To matriser? Neh, tror ikke Wackowski-brødrene er så uintelligente at de velger den løsningen.

Skjebnen? Hvordan kan skjebnen gi Neo kraften til å stoppe Sentineler? (Sånn helt plutselig)

Tomme for batteri? Neh!

Demovarer fra komplett? Neh!

I love you viruset? Neh! :p

Kanskje Neo er Gud? Han er mere en Jesus-person (Dra rundt og frelse folk (Free their minds))

Det eneste jeg kan tro, er at han nå har halvveis kontroll over The Real World også. Siden han er trent opp til å få evnen til å kontrollere hele Matrix, kan det hende han lærer av det i virkeligheten også. Ta f.eks om du drømmer hver natt at du lærer Kung Fu (en ganske realistisk drøm), så vil du etterhvert kunne litt i virkeligheten også. (Hvis dere skjønner?)

spekulere, spekulere... ;) Det er veldig mye og lure på fram til revolutions ;)

indeed! ;)

Det at Noe klarte å stoppe de sånn betyr bare at han er annerledes fra de andre "Noe'ene" (det har vært seks av dem). At han klarte det kan kanskje bety at menneskene klarer det denne gangen.

det er veldig mye som tyder på at det er en matrix inni matrix'en...

han der arkitekten (tror jeg det var) snakker jo om at "de" (maksinene) gir menneskene illusjonen om at de har et valg - Zion...sånn at de ikke skal avvise matrix'en helt eller noe i den duren.. det hele virker logisk, og er vel den eneste forklaringen på hvorfor neo klarer å påvirke de sentinel'ene i den "virkelige" verden...

btw, jeg tror Reloaded lider litt av Empire strikes back syndromet..det er bare en stopover på vei til Revolutions...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...