Kowalski Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ok...for å si det på en annen måte: Dere som likte reloaded veldig god: Nevn tre andre sci-fi filmer dere syntes er eksepsjonelle ? Mine tre favoritter.. 2001: En romodyssè Metropolis Blade Runner Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 den var genial! dritfete effekter og masse annet gøy, men bare 5'r Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Siden du karakteriserer filmen som "genial", burde den vel absolutt få en sekser? At noe er genialt indikerer vel at det er så godt som feilfritt.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Stod på trykk en artig kommentar av filmen i kulturdelen til Morrabla' i dag. Litt annen vinkling enn det som er vanlig. "SCI-FI OG FILOSOFI Hvordan jeg lærte å elske The Matrix Hvorfor finnes det ikke science fiction-film for voksne? Grunnen er at alle voksne har tatt den blå pillen." Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Siden du karakteriserer filmen som "genial", burde den vel absolutt få en sekser? At noe er genialt indikerer vel at det er så godt som feilfritt.. beklager, men når jeg tenker på filmen er den genial. kanskje fordi jeg husker det bra, men etter å ha sett den gir jeg den fem Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 7. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2003 Mine tre favoritter.. 2001: En romodyssè Metropolis Blade Runner hm.. du elsket sikkert A Clockwork Orange? (avatarn din btw ) og Artificial Intelligence..? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Mine tre favoritter.. 2001: En romodyssè Metropolis Blade Runner hm.. du elsket sikkert A Clockwork Orange? (avatarn din btw ) og Artificial Intelligence..? Jada, i høyeste grad! Skrev sci-fi-favorittene mine her for å få en slags reaksjon fra Kaptein_S, han (og Psilocybe) ser jo tross alt ned på folk som liker Matrix Reloaded. Kaptein_S, jeg kaster hansken og utfordrer deg til en intellektuell duell! Fyr løs nå, detroniser meg med dine verbale knivstikk. Slip dine sabler! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jada, i høyeste grad! Skrev sci-fi-favorittene mine her for å få en slags reaksjon fra Kaptein_S, han (og Psilocybe) ser jo tross alt ned på folk som liker Matrix Reloaded. Kaptein_S, jeg kaster hansken og utfordrer deg til en intellektuell duell! Fyr løs nå, detroniser meg med dine verbale knivstikk. Slip dine sabler! få deg et liv Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Jada, i høyeste grad! Skrev sci-fi-favorittene mine her for å få en slags reaksjon fra Kaptein_S, han (og Psilocybe) ser jo tross alt ned på folk som liker Matrix Reloaded. Kaptein_S, jeg kaster hansken og utfordrer deg til en intellektuell duell! Fyr løs nå, detroniser meg med dine verbale knivstikk. Slip dine sabler! få deg et liv Kan du vennligst utdype det der litt? Hva er det som indikerer at Kowalski ikke har et liv? Det at han faktisk har en skarp og morsom penn? Eller det at han klarer å skrive lange setninger uten skrivefeil? MÅ du alltid være negativ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 MÅ du alltid være negativ ja .. faktisk ... men han har ingen liv .. fikk nettop en PM hvor han skrev jeg ikke kunne ironi engang ... og så .. lam!" Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 MÅ du alltid være negativ ja .. faktisk ... Godt at du er åpen på det, hvertfall :wink: Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 MÅ du alltid være negativ ja .. faktisk ... men han har ingen liv .. fikk nettop en PM hvor han skrev jeg ikke kunne ironi engang ... og så .. lam!" Da tillater jeg meg å lime inn PM'en jeg sendte deg :wink: Heh, du skjønte kanskje ikke at jeg ironiserte litt over Kaptein_S sine ynkelige forsøk på å vise at de som liker Reloaded nødvendigvis er dumme fjortisser? Nåja, du vet jo heller ikke hva IRONI er heller, så kanskje jeg burde gi opp? Ikke ta det tungt, men jeg synes sånne svar som det du ga meg er barnslige. Jeg tar det heller ikke tungt, men liker å mobbe folk som ikke er så skarpe Du er sikkert en grei fyr ellers! Ha en fin helg Til dere andre: Beklager off-topic Edit: typo Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Eneste personen som til nå har kommet med saklige argumenter, er vel egentlig kowalski. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2003 Eneste personen som til nå har kommet med saklige argumenter, er vel egentlig kowalski. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Eneste personen som til nå har kommet med saklige argumenter, er vel egentlig kowalski. Takk for det, og takk til henrikmain! Har ikke for vane å dele PM med alle, men det var vel greit her.. Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Mine tre favoritter.. 2001: En romodyssè Metropolis Blade Runner Ja, ja se der! Har desverre ikke sett Metropolis (Det er den stumfilmen fra 1920-30 tallet du mener?) De to andre er helt, helt klart to MEGET gode filmer... Metropolis står på to-do lista mi... Ser også at kun tre filmer er litt lite, må ha med Alien også... 2001: En romodyssè Blade Runner The City of Lost Children Alien Flere innspill på bra sci-fi filmer?? Kaptein_S Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 ingen som har hørt om "War of the Worlds" ? eller "The Day the Earth Stood Still" ? (PS: kommer 2 nye versoner av WOTW.. og ID4 var også en variant av den..) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Mine tre favoritter.. 2001: En romodyssè Metropolis Blade Runner Ja, ja se der! Har desverre ikke sett Metropolis (Det er den stumfilmen fra 1920-30 tallet du mener?) De to andre er helt, helt klart to MEGET gode filmer... Metropolis står på to-do lista mi... Ser også at kun tre filmer er litt lite, må ha med Alien også... 2001: En romodyssè Blade Runner The City of Lost Children Alien Flere innspill på bra sci-fi filmer?? Kaptein_S The city of the lost children er utrolig bra ja! Første gang så jeg den engelsk-dubba versjonen, og da trodde jeg det var orginalspråket, ble overraska når jeg fikk vite at det egentlig er fransk The Crow er også en veldig bra film! (Kaptein_S: Yeah! bra vi alle kan være venner (Vekk med den negative tonen) Nå mangler vi bare K-DoG ) Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 11. juli 2003 Del Skrevet 11. juli 2003 -Kanskje det TO matriser...En inni en annen? -Kanskje det var skjebnen? (bah!) -Var de tomme for batteri? -Var det demovarer fra komplett? -I love you viruset? -Kanskje er Neo GUD? To matriser? Neh, tror ikke Wackowski-brødrene er så uintelligente at de velger den løsningen. Skjebnen? Hvordan kan skjebnen gi Neo kraften til å stoppe Sentineler? (Sånn helt plutselig) Tomme for batteri? Neh! Demovarer fra komplett? Neh! I love you viruset? Neh! Kanskje Neo er Gud? Han er mere en Jesus-person (Dra rundt og frelse folk (Free their minds)) Det eneste jeg kan tro, er at han nå har halvveis kontroll over The Real World også. Siden han er trent opp til å få evnen til å kontrollere hele Matrix, kan det hende han lærer av det i virkeligheten også. Ta f.eks om du drømmer hver natt at du lærer Kung Fu (en ganske realistisk drøm), så vil du etterhvert kunne litt i virkeligheten også. (Hvis dere skjønner?) spekulere, spekulere... Det er veldig mye og lure på fram til revolutions indeed! Det at Noe klarte å stoppe de sånn betyr bare at han er annerledes fra de andre "Noe'ene" (det har vært seks av dem). At han klarte det kan kanskje bety at menneskene klarer det denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå