sybbelybb Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg SKJØNTE hva som skjedde i filmen (i motsetning til endel andre her ser det ut til...) Om du skjønte alt som skjedde, kan du da fortelle oss HVORDAN Neo stoppet Sentinelene i slutten? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg ser ned på folk som synst RELOADED var en skikkelig bra film... Selv synst jeg filmen var tragisk... Rein drøvtygging av 1'eren (som jeg likte veldig) samt mye klisjeakig, pompøst VÅS... som om jeg skulle sagt det selv (minus grumpy-smiley) Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg SKJØNTE hva som skjedde i filmen (i motsetning til endel andre her ser det ut til...) Om du skjønte alt som skjedde, kan du da fortelle oss HVORDAN Neo stoppet Sentinelene i slutten? spekulere, spekulere... :wink: Det er veldig mye og lure på fram til revolutions Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg ser ned på folk som synst RELOADED var en skikkelig bra film... Selv synst jeg filmen var tragisk... Rein drøvtygging av 1'eren (som jeg likte veldig) samt mye klisjeakig, pompøst VÅS... som om jeg skulle sagt det selv (minus grumpy-smiley) (men jeg likte ikke den første heller) Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Om du skjønte alt som skjedde, kan du da fortelle oss HVORDAN Neo stoppet Sentinelene i slutten? Jeg skjønnte at han stoppet de. HVORDAN kan jeg, du, han som har den "fantastisk" opplysende tråden det er referert til her (ironi der ja...), eller hvem som helst spekulere i... -Kanskje det TO matriser...En inni en annen? -Kanskje det var skjebnen? (bah!) -Var de tomme for batteri? -Var det demovarer fra komplett? -I love you viruset? -Kanskje er Neo GUD? Det ene er jammen meg like sannsynlig som det andre... Matrix - Revolutions vil nok med kvasi filosofi og tåkeprat klarlegge alle fakta! :smile: Kaptein_S Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 -Kanskje det TO matriser...En inni en annen? -Kanskje det var skjebnen? (bah!) -Var de tomme for batteri? -Var det demovarer fra komplett? -I love you viruset? -Kanskje er Neo GUD? To matriser? Neh, tror ikke Wackowski-brødrene er så uintelligente at de velger den løsningen. Skjebnen? Hvordan kan skjebnen gi Neo kraften til å stoppe Sentineler? (Sånn helt plutselig) Tomme for batteri? Neh! Demovarer fra komplett? Neh! I love you viruset? Neh! Kanskje Neo er Gud? Han er mere en Jesus-person (Dra rundt og frelse folk (Free their minds)) Det eneste jeg kan tro, er at han nå har halvveis kontroll over The Real World også. Siden han er trent opp til å få evnen til å kontrollere hele Matrix, kan det hende han lærer av det i virkeligheten også. Ta f.eks om du drømmer hver natt at du lærer Kung Fu (en ganske realistisk drøm), så vil du etterhvert kunne litt i virkeligheten også. (Hvis dere skjønner?) spekulere, spekulere... Det er veldig mye og lure på fram til revolutions indeed! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 matrix eneren var bedre en reloaded .. Reloaded hadde en for brå slutt og for mye prating. Men fortsatt er slosssene helt KONGE ! 8) ingenting slår dem *glede seg til Matrix Revolutions* Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Reloaded hadde en for brå slutt og for mye prating. Det som nå er en The Matrix-trilogi, var jo opprinnelig ment som å være kun to filmer (altså Reloaded og Revolutions som kun en film), men Wackowski-brødrene bestemte seg etterhvert om å lage en trilogi. Så altså er Reloaded kun en halv film, for å si det sånn. Det forklarer den bråe slutten. Pratingen er jo vitalt for filmen da! Uten den kompliserte filosofien og pratingen vil jeg ikke si Reloaded hadde vært mye å skryte av. Jeg digget all snakkingen, og nå sitter jeg en del og tenker på hvorfor og hvordan alt skjedde som det gjorde etc. Reloaded var en sykt bra film, selv om jeg kan si meg enig i at eneren var et hakk bedre! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Reloaded hadde en for brå slutt og for mye prating. Det som nå er en The Matrix-trilogi, var jo opprinnelig ment som å være kun to filmer (altså Reloaded og Revolutions som kun en film), men Wackowski-brødrene bestemte seg etterhvert om å lage en trilogi. Så altså er Reloaded kun en halv film, for å si det sånn. Det forklarer den bråe slutten. Pratingen er jo vitalt for filmen da! Uten den kompliserte filosofien og pratingen vil jeg ikke si Reloaded hadde vært mye å skryte av. Jeg digget all snakkingen, og nå sitter jeg en del og tenker på hvorfor og hvordan alt skjedde som det gjorde etc. Reloaded var en sykt bra film, selv om jeg kan si meg enig i at eneren var et hakk bedre! Fortsatt veldig kipt å vente et år på Revolutions .. vill vite hvordan det går Hvis du tenker over det så var pratingen gangske bra den å ... men tror de fleste synes denne filmen kansje er dårligere en eneren, for de hadde så høye forventlineger Reloaded.. Tross alt en meget bra film vert å se mange ganger Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Fortsatt veldig kipt å vente et år på Revolutions .. vill vite hvordan det går Hvis du tenker over det så var pratingen gangske bra den å ... men tror de fleste synes denne filmen kansje er dårligere en eneren, for de hadde så høye forventlineger Reloaded.. Tross alt en meget bra film vert å se mange ganger Et år? 6 måneder mener du vel? :smile: November it is! Tror nok det er flere som vil vite hvordan det går ja (les: meg) Jeg vet to grunner for hvorfor folk synes Reloaded var dårlig: 1. Fordi de som du sier hadde altfor store forventninger 2. Fordi de ikke skjønte helt hva som skjedde. Enig med deg, en meget bra film som er verdt å se mange mange ganger! Skal nok kjøpe den så fort den kommer ut på DVD! Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 ja 6 mnd .. :oops: ja enig med det du skriver der .. det ender vel godt for neo og de folka .. og neo og trinity gifter seg sikkert eller noe Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Bare en ting... Hvor gammle er dere som mener reloaded er kongebra? Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Bare en ting... Hvor gammle er dere som mener reloaded er kongebra? Gamle nok til å kjøpe sprit til deg ute på byen.. Og personlig virker det på meg som at du forsøker å gjøre deg interessant ved å hate Matrix Reloaded ekstra mye. Fikk du virkelig ingenting ut av filosofien? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Spør han heller om han la merke til at det var en filosofi der i det hele tatt. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Bare en ting... Hvor gammle er dere som mener reloaded er kongebra?den er likt og hatet av folk i alle aldere ... så .. det argumentet hjelper ikke (de fleste som elsker den er rundt 14-15 .. og det er ikke kødd) Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Eg synest det var skam bra, men det er omtrent umligt å lage en like bra oppfølger. Dessuten så har den ikke mystikken til The Matrix(What is the matrix?). Men eg synes at denne filmen er litt anerledes, ikke bare det samme. Anyways, gleder meg viiiiiillllt til Revulutions. Gleder meg litt til den nye LOTR og da... Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Bare en ting... Hvor gammle er dere som mener reloaded er kongebra? er 18 .. synes fortsatt filmen er bra Lenke til kommentar
insider Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 hvem synes reloaded er dårlig ? enig at den er litt dårligere en eneren men men fortsatt bra film Lenke til kommentar
AssKicR Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Reloaded var digg film ... Slutten var drid Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Ok...for å si det på en annen måte: Dere som likte reloaded veldig god: Nevn tre andre sci-fi filmer dere syntes er eksepsjonelle ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå