StorPeder Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Har akkurat sett Matrix 2, den var jo helt konge. Fete effekter og fighte scener. Enig at storyn er litt tung. Men det er jo det som gjør den verdt å se flere ganger. + at den siste filmen vil virkelig sette ting på plass. Matrix 1 = 6/6 Matrix 2 = 5/6 Matrix 3 = 7/6 (hvem vet) Tror 3rn kommer til å sette hele triologien på plass, og alle vil lovprise den.... mm Trodde jeg skulle bli kjempeskuffa, men blei positivt overrasket Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Har akkurat sett Matrix 2, den var jo helt konge. Fete effekter og fighte scener. Enig at storyn er litt tung. Men det er jo det som gjør den verdt å se flere ganger. + at den siste filmen vil virkelig sette ting på plass. Matrix 1 = 6/6 Matrix 2 = 5/6 Matrix 3 = 7/6 (hvem vet) Tror 3rn kommer til å sette hele triologien på plass, og alle vil lovprise den.... mm Trodde jeg skulle bli kjempeskuffa, men blei positivt overrasket Lenke til kommentar
GhOZZZZt Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Skal se den i morgen på THX-salen på Colloseum! Driter i hva vg, dagbladet osv. sier.... Jeg vet at den er bra! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 31. mai 2003 Del Skrevet 31. mai 2003 Driter i hva vg, dagbladet osv. sier.... Jeg vet at den er bra! hvis du har den instillinga så klarer du aldri å se objektivt på filmen .. og du blir blindet mot hva som gjør den ræva .. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 Driter i hva vg, dagbladet osv. sier.... Jeg vet at den er bra! hvis du har den instillinga så klarer du aldri å se objektivt på filmen .. og du blir blindet mot hva som gjør den ræva .. ja...vel du hadde den strikt motsatte instillinga Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 Driter i hva vg, dagbladet osv. sier.... Jeg vet at den er bra! hvis du har den instillinga så klarer du aldri å se objektivt på filmen .. og du blir blindet mot hva som gjør den ræva .. K-dog, kan du værsåsnill lese HELE denne tråden(inkludert svar), så vil du forhåpentligvis se den en gang til, tenke over den, og skifte mening: http://www.coronaproductions.com/ubb/Forum...TML/001913.html mvh nvoetfiv Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 hah! drit tøft! hw.no hadde vært mye artigere hadde vi hatt lov til å hatt slike signaturer! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. juni 2003 Del Skrevet 1. juni 2003 This is why the Wachowski Brothers are geniuses. joda .. her har vi folk som virkelig bryr seg om historien ... Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2003 This is why the Wachowski Brothers are geniuses. joda .. her har vi folk som virkelig bryr seg om historien ... ehm :-? There's just so much to this movie, it's going to take months to pick it apart. Six months, hopefully. This is why the Wachowski Brothers are geniuses bildet er signaturen hans.. :wink: Lenke til kommentar
strykebrettet Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 jaja.. nå som filmen har hatt premiere her i landet.. hva synes dere? Synes den er en av de to beste filmene jeg har sett i hele mitt liv! Den andre er The Matrix! gir den en 6'er! Digger filmen... den er RÅÅÅÅÅ... Gir den en femmer +++++++ I have just entered the matriX... Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 Jeg har desverre ikke sett den enda, men etter hva jeg har hørt er den bra. De fleste jeg kjenner som har sett den er allikevel enige i at 1en er bedre, og at helten er blitt litt for supermektig. Men jeg hvet jo ikke jeg, har som sagt ikke sett den enda. Jeg gir rapport når jeg har. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 2. juni 2003 Del Skrevet 2. juni 2003 [paranoia] Tenk om det er scientologene som har sponset hele greia? November med John Travolta, eleverende, selvforklarende, altilluminerende ren kildekode virkende ukompilert. Da tror jeg det blir mye rar julefering... [/paranoia] Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Kebab GUD: Syns virkelig at de i den tråden jeg ba deg lese har MYE bedre begrunnede argumenter for filmen enn de du har framlagt Og forresten må du be han broren din lese tråden, for kanskje han skjønner alle poengene allikevel. Forresten syns jeg det var relativt barnslig å quote HELT feil og utrolig misvisende av den tråden med det bildet i signaturen. Rett og slett. Kan du ikke komme med noen saklige argumenter som klarer og overbevise noen mer enn de i den omtalte tråden? :wink: (Og da mener jeg noe bedre enn "man kan ikke omvende en matrix fanatiker"). Akkurat nå prøver jeg og omvende en matrix "hater" Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg ser ned på folk som synst RELOADED var en skikkelig bra film... Selv synst jeg filmen var tragisk... Rein drøvtygging av 1'eren (som jeg likte veldig) samt mye klisjeakig, pompøst VÅS... Subjektivt sett! Kaptein_S Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg ser ned på folk som synst RELOADED var en skikkelig bra film... Selv synst jeg filmen var tragisk... Rein drøvtygging av 1'eren (som jeg likte veldig) samt mye klisjeakig, pompøst VÅS... Subjektivt sett! Kaptein_S ...og så leser vi den lite omtalte tråden jeg linket til lengre oppe og skjønner meningen bak hver eneste scene alle trodde var meningsløs(e).. :wink: Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 nvoetfiv: Takk for den linken der . De folka der fikk meg til å gruble ENDA MERE enn jeg allerede gjorde... Jeg har lest endel gresk mytologi i det siste og lært meg litt om bl.a. Persephone, og må bare si at det er interessant!! Leser også om Seraph, Merovingian og endel andre navn Anbefales for Matrix-"grublere" Lenke til kommentar
kyllingvippen Skrevet 3. juni 2003 Del Skrevet 3. juni 2003 Hittil er jeg enig med Kebab.. Matrix er ikke noe spesielt bra og særlig ikke Reloaded. Nr1 syntes jeg var grei nok, men Reloaded ble bare litt for dum.. men Kebab.. Matrix er bedre enn Star Trek Lenke til kommentar
asyrst Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Har akkurat sett Matrix 2, den var jo helt konge. Fete effekter og fighte scener. Enig at storyn er litt tung. Men det er jo det som gjør den verdt å se flere ganger. + at den siste filmen vil virkelig sette ting på plass. Matrix 1 = 6/6 Matrix 2 = 5/6 Matrix 3 = 7/6 (hvem vet) Tror 3rn kommer til å sette hele triologien på plass, og alle vil lovprise den.... mm Trodde jeg skulle bli kjempeskuffa, men blei positivt overrasket jah.. Jeg tror det blir sånn med LOTR 3 åsså. Noen motargumenter? Lenke til kommentar
Kaptein_S Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 nvoetfiv: Og den linken skal liksom gjøre hva? Jeg SKJØNTE hva som skjedde i filmen (i motsetning til endel andre her ser det ut til...), men kvasi filosofi blanda med klisjer gjør ikke nødvendigvis en bra film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå