Gå til innhold

Matrix RELOADED


Anbefalte innlegg

Har akkurat sett Matrix 2, den var jo helt konge. Fete effekter og fighte scener. Enig at storyn er litt tung. Men det er jo det som gjør den verdt å se flere ganger. + at den siste filmen vil virkelig sette ting på plass.

 

Matrix 1 = 6/6

Matrix 2 = 5/6

Matrix 3 = 7/6 (hvem vet)

 

Tror 3rn kommer til å sette hele triologien på plass, og alle vil lovprise den....  :woot:

 

mm :yes:

 

Trodde jeg skulle bli kjempeskuffa, men blei positivt overrasket :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har akkurat sett Matrix 2, den var jo helt konge. Fete effekter og fighte scener. Enig at storyn er litt tung. Men det er jo det som gjør den verdt å se flere ganger. + at den siste filmen vil virkelig sette ting på plass.

 

Matrix 1 = 6/6

Matrix 2 = 5/6

Matrix 3 = 7/6 (hvem vet)

 

Tror 3rn kommer til å sette hele triologien på plass, og alle vil lovprise den....  :woot:

 

mm :yes:

 

Trodde jeg skulle bli kjempeskuffa, men blei positivt overrasket :D

Lenke til kommentar

Driter i hva vg, dagbladet osv. sier.... Jeg vet at den er bra!

hvis du har den instillinga så klarer du aldri å se objektivt på filmen .. og du blir blindet mot hva som gjør den ræva ..

 

K-dog, kan du værsåsnill lese HELE denne tråden(inkludert svar), så vil du forhåpentligvis se den en gang til, tenke over den, og skifte mening: http://www.coronaproductions.com/ubb/Forum...TML/001913.html

 

mvh

nvoetfiv

Lenke til kommentar

This is why the Wachowski Brothers are geniuses.

 

fc3ff608.gif

joda .. her har vi folk som virkelig bryr seg om historien ...

 

 

ehm :-?

There's just so much to this movie, it's going to take months to pick it apart. Six months, hopefully.  

 

This is why the Wachowski Brothers are geniuses

 

bildet er signaturen hans.. :wink:

Lenke til kommentar

Jeg har desverre ikke sett den enda, men etter hva jeg har hørt er den bra. De fleste jeg kjenner som har sett den er allikevel enige i at 1en er bedre, og at helten er blitt litt for supermektig.

 

Men jeg hvet jo ikke jeg, har som sagt ikke sett den enda. Jeg gir rapport når jeg har.

Lenke til kommentar

Kebab GUD: Syns virkelig at de i den tråden jeg ba deg lese har MYE bedre begrunnede argumenter for filmen enn de du har framlagt :) Og forresten må du be han broren din lese tråden, for kanskje han skjønner alle poengene allikevel.

 

Forresten syns jeg det var relativt barnslig å quote HELT feil og utrolig misvisende av den tråden med det bildet i signaturen. Rett og slett.

 

Kan du ikke komme med noen saklige argumenter som klarer og overbevise noen mer enn de i den omtalte tråden? :wink:

 

(Og da mener jeg noe bedre enn "man kan ikke omvende en matrix fanatiker"). Akkurat nå prøver jeg og omvende en matrix "hater" :D:woot:

Lenke til kommentar
Jeg vil faktisk gå så langt som å si at jeg ser ned på folk som synst  RELOADED var en skikkelig bra film... Selv synst jeg filmen var tragisk... Rein drøvtygging av 1'eren (som jeg likte veldig) samt mye klisjeakig, pompøst VÅS...  :grumpy:  

 

Subjektivt sett!

 

:)  

 

Kaptein_S

 

...og så leser vi den lite omtalte tråden jeg linket til lengre oppe og skjønner meningen bak hver eneste scene alle trodde var meningsløs(e).. :wink:

Lenke til kommentar

nvoetfiv: Takk for den linken der :D. De folka der fikk meg til å gruble ENDA MERE enn jeg allerede gjorde...

 

Jeg har lest endel gresk mytologi i det siste og lært meg litt om bl.a. Persephone, og må bare si at det er interessant!!

Leser også om Seraph, Merovingian og endel andre navn :D

 

Anbefales for Matrix-"grublere" :woot:

Lenke til kommentar
Har akkurat sett Matrix 2, den var jo helt konge. Fete effekter og fighte scener. Enig at storyn er litt tung. Men det er jo det som gjør den verdt å se flere ganger. + at den siste filmen vil virkelig sette ting på plass.

 

Matrix 1 = 6/6

Matrix 2 = 5/6

Matrix 3 = 7/6 (hvem vet)

 

Tror 3rn kommer til å sette hele triologien på plass, og alle vil lovprise den.... :woot:

 

mm :yes:

 

Trodde jeg skulle bli kjempeskuffa, men blei positivt overrasket :D

 

jah.. Jeg tror det blir sånn med LOTR 3 åsså. Noen motargumenter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...