Anders Leipsland Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Vel jeg var ingen stor fan av Matrix. Ser på den som god film, men storartet slik de fleste andre. Reloaded var like god. Storyen er svakere enn i Matrix, men actionscenene er bedre. Til tider kjedelige dialoger (noen synes sikkert disse er ekstremt spennende, jeg blir ikke så fascinert av Matrix konseptet) og akkurat som i Matrix blir jeg sittende og vente på neste actionscene. Når actionscenene først kommer blir jeg sittende og tenke på at det er enda kulere i realtime med masse flere kuler mao Die Hard stil. Effektene i Reloaded er ekstremt gode, desverre er ikke effekter i seg selv nok til å lage en god film. Lenke til kommentar
Kowalski Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hjemme fra kinoen nå, og jeg syntes filmen innfridde. Utrolige effekter, motorvei-scenen var for min del orgasmisk! At Keanu Reeves har like mye utstråling og naturlig skuespillertalent som en vedkubbe er noe en bare må leve med.. Regner med alle her ventet forbi rulleteksten for å se traileren? Lenke til kommentar
Jazzcat Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 3/6: Dette trakk ned: Effektorgie Den første var bedre For mye Yoda filosofering Dansing ??? Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Fikk plass på 4. rad på kinoen, så fikk ikke med meg alt som skjedde desverre, ble så altfor stort Må få sett den en gang til på kino. Men likte godt det jeg så! Den scenen hvor neo sloss med smith var jo sinnsykt tøff da! Litt lang kanskje, men synes det bare var kult jeg 8) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Så MT2 i går..Jeg var meget imponert, men seff...på samme måten som LOTR så sitter du igjenn med: "WTF...slutt allerede?" Jeg var meget imponert over efektene unatt den fallscenen der trinnity detter. Ansiktet var som om det skulle vært limt på Men ffs...En svak 5'er her.. Så er det bare å vente på LOTR:ROTK Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Så den i går kveld, dritbra film! Ikke like god som 1'ern (storymessig), men må huske at den bare er en mellom film. Utrolige effekter, koreografering, kameravinkler. Kongebra! Musikken var drit bra, og passet som oftes perfekt inn i den ville action. Endte med at jeg stakk ned til byen og kjøpte soundtracket i dag, angrer ikke ett sekund! Til de som ikke liker denne filmen p.g.a. manglende story og ingen slutt: I starten hatet alle The Empire Strikes Back for det samme....... Jeg gir Matrix: Reloaded 5 av 6! Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Så er det bare å vente på LOTR:ROTK Hvorfor vente på den først? Matrix: Revolution kommer jo før den, i November. Jaja, gleder meg nå til begge. Lenke til kommentar
Zamboo Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Nei, den var dårlig. Ble meget skuffet. Bruk heller pengene på en halvliter, dere får mer nytelse av det. Kan ikke få vært mer enig. Var til tider helt forferdelig kjedelig. Bil/mc scenen varte jo i en evighet...særlig spennende var det heller ikke, da er Ghostrider bedre, er i hvert fall virkelighet. Hva var den danse/sex-scenen for noe? Kjærlighestforholdet var det som ødela hele filmen, tok jo helt overhånd. Er heller ikke særlig morsomt å se Neo sloss mot X antall Mr. Smith i en evighet heller. Heldigvis var det peroider som var veldig bra. Tror jeg filmen 3/6 og ølen jeg drikker nå 6/6. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 22. mai 2003 Del Skrevet 22. mai 2003 Det er da verdens lengste forfilm... LATTERLIG å slutte der den gjorde! Vil ellers anbefale alle som ennå ikke har sett Reloaded å se Animatrix først. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Hvorfor vente på den først? Matrix: Revolution kommer jo førden, i November. Jaja, gleder meg nå til begge. Pga jeg tror ikke revolution kommer til å være noe særlig bedre en Reloaded, så jeg syns ikke det er noe man bør vente på. Lenke til kommentar
ThoooR Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Så den i går kveld, dritbra film!Ikke like god som 1'ern (storymessig), men må huske at den bare er en mellom film. Utrolige effekter, koreografering, kameravinkler. Kongebra! Musikken var drit bra, og passet som oftes perfekt inn i den ville action. Endte med at jeg stakk ned til byen og kjøpte soundtracket i dag, angrer ikke ett sekund! Til de som ikke liker denne filmen p.g.a. manglende story og ingen slutt: I starten hatet alle The Empire Strikes Back for det samme....... Jeg gir Matrix: Reloaded 5 av 6! dette er faktisk min mening oxo!! Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 Veldig mye pjatt. F. eks. så bruker en type ca. 10 min. på å forklare logikken mellom årsåk og virkning!!!!!!! Du må ha veldig brainpower for å skjønne denne med en gang. De bruker veldig lange store ord i både teksten i bunn av skjermen og dialogen som kommer ut av høyttalerne. Vanligvis for å forklare enkle ting. Altså forklaringer på ca. 10 setninger kunne blitt kortet ned til 1 setning. Altså, det blir slitsomt i lengden. Men alle slåssescenene er pisstøffe!!!! De er grunn nok til å se filmen. Og hvis du liker en intellektuell utfordring, så er det også grunn nok. 4/5 Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 23. mai 2003 Del Skrevet 23. mai 2003 OMG PLZ Matrix Reloaded RULER !! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 min bror ... norges største matrix fan (liker han å tro) sa dette om denne filmen "faen .. det var jo bare surr jo!" "hvis neste blir så dårlig gidder jeg ikke se den" og "den som sier alle filmene ble skrevet samtidik kan suge seg ... dialogen var heeeelt andeledels .. " jeg må si jeg er 100% enig ... og det virker som alle i salen mener det samme ... jeg kunne høre folk var skuffa ... og jeg sovna nesten 3 ganger .... (klokka var jo 30:00-01:33.. men likavel) Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 24. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2003 OMG PLZ Matrix Reloaded RULER !! "den som sier alle filmene ble skrevet samtidik kan suge seg ... dialogen var heeeelt andeledels .. " nei.. manusene ble ikke skrevet satidig nei... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 nei.. manusene ble ikke skrevet satidig nei... nettop! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 3/6:Dette trakk ned: Effektorgie Den første var bedre For mye Yoda filosofering Dansing ??? Forholdsvis enig der... Dessuten syntes jeg ikke det var noe godt poeng å legge til humor i en sånn type film... Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 "den som sier alle filmene ble skrevet samtidik kan suge seg ... dialogen var heeeelt andeledels .. " Vel, hele trilogien ble skrevet over en periode på 10år, så det er godt mulig at Wachowski brødrene har endret stil i løpet av den tiden... For dere som har sett filmen, er det noen som har tenkt tanken på at det kan være enda en "Matrix" utenpå den første, sånn at den "ekte verdenen" er en del av systemet? Tenkte litt på dette da jeg så hva Neo gjorde på slutten :-? Lenke til kommentar
sybbelybb Skrevet 24. mai 2003 Del Skrevet 24. mai 2003 For dere som har sett filmen, er det noen som har tenkt tanken på at det kan være enda en "Matrix" utenpå den første, sånn at den "ekte verdenen" er en del av systemet? Tenkte litt på dette da jeg så hva Neo gjorde på slutten :-? Var noen som skrev det i en annen thread tror jeg, om det ikke var tidligere i denne thread'en.. (gidder ikke sjekke)! Men det kan stemme det, begynner å tro det jeg også egentlig... Vi får vente til November og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå