Gå til innhold

Matrix RELOADED


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ikkje beste film..men skjønner ikkje korleis folk kan si at dei ikkje klarer å få med seg "historien" filmen. Alle som har sett 1àren, veit no ka the matrix er og går ut på. Ka folk hadde trudd? at dei sku få sjå 1àren opp igjen? historien må gå videre..berre å vente på neste film nå...weee!!! :D blir cool 8)

Lenke til kommentar

Det går an å skrive hva man synes om filmen selv om ikke alle har sett den. Personen i første post synes den var helt topp, de andre er ikke helt enige med han.

 

Jeg synes filmen var dårlig. Grunnen kan jeg holde for meg selv til flere får sett den.

Lenke til kommentar
ikkje beste film..men skjønner ikkje korleis folk kan si at dei ikkje klarer å få med seg "historien" filmen. Alle som har sett 1àren, veit no ka the matrix er og går ut på. Ka folk hadde trudd? at dei sku få sjå 1àren opp igjen? historien må gå videre..berre å vente på neste film nå...weee!!! :D blir cool  8)

 

avataren din er for stor

Lenke til kommentar

Jeg så filmen kl. 00:02 i natt.. Ikke noe å hoppe i taket for akkurat. Hvis jeg skal gi den terningkast må det bli en 4'r.

Men det var en opplevelse likevel pga alt "styret" før filmen. De som så den i natt vet hva jeg snakker om :)

Men det "teaterstykket" kunne vært litt bedre, virket litt falsk..

Hadde naturligvis lyst til å prøve de 3 datamaskinene som stod nede på gulvet foran lerretet med rullende matrix screensaver :D

 

Men tilbake til filmen.. Jeg regner med at jeg må se den en eller to ganger til så blir den kanskje "bedre".

Er alltid vanskelig å lage en oppfølger.. Spesielt til en så orginal og bra film som The Matrix!

Lenke til kommentar
Jeg så filmen kl. 00:02 i natt.. Ikke noe å hoppe i taket for akkurat. Hvis jeg skal gi den terningkast må det bli en 4'r.

 

Jeg så den også 00.02 :)

 

Men det var en opplevelse likevel pga alt "styret" før filmen. De som så den i natt vet hva jeg snakker om :)

 

Huh? Skjedde ikke en dritt i natt.

 

Men tilbake til filmen.. Jeg regner med at jeg må se den en eller to ganger til så blir den kanskje "bedre".

 

Jeg likte bedre Matrix enn Reloaded, så langt. Musikken var tidvis fæl, særlig til 'Chateau'. Filosofien i den var bånndyp, dog.

 

Er alltid vanskelig å lage en oppfølger.. Spesielt til en så orginal og bra film som The Matrix!

 

Nå er dette strengt tatt ingen oppfølger i ordets vanligste forstand, men del 2 av en trilogi, akkurat som LOTR:TTT ikke er en oppfølger til LOTR:FOTR.

Lenke til kommentar

jeg for min del likte reloaded bedre enn the matrix ved 1. gangs syn.. jeg gikk fra kino salen første gang jeg så the matrix, men etter å ha sett den en drøss ganger, blir den nesten bedre og bedre for hver gang, så hvis denne trenden skal fortsette med reloaded (som jeg likte helt supert i natt) så blir det skøy. Gleder meg allerede til november.

Lenke til kommentar

Etter hva jeg hadde hørt på forhånd var je sikker på en den kom til å floppe,men jeg ble utrolig positivt overasked :p .

Må vel gi den terninkast 5 :p

Synes historien var bra og effektene upåklagelige, den ene slåss scenen da smith kopierer seg selv synes jeg var litt lang,det var det eneste

Lenke til kommentar

Jeg syns den var drit kul, de som synes den var dorlig har tydelig ikke kjønt hva det handler om. Hvordan de forteller historien er bare rå... :woot:

 

Se 1'ern et par ganger til,og se på animatrix på internett. forklarer en hel del , og dere forstår hvorfor det virkelig kunne vert sånn :lol:

 

Gleder meg sykt til november. Hvorfor er det slik egentlig, at alle filmer blir sluppet i November? :grumpy: er det en tidlig julegave til alle film entusiaster?

:shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...