Dragonlove Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Da er 1 stk Nexus One bestilt fra eBay for 4300 kr Hadde vært fint med en liten inngravering. Men sånn går det når man ikke klarer å vente mer Må komme med en review når du får den da Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Da er min bestillt, blir vel på rundt 3500 kr. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Da er min bestillt, blir vel på rundt 3500 kr. hvilken pris har du fått da? eller har du fått selger/venn til å sende gave med merknad: "gift"? blir jo som folk sier her, 25% i meirverdiavgift, som da vil si 4375,- dersom du ikke har medregnet dette i prisen din. Om du har gjort det er du enten heldig, eller blitt offer for svindel Endret 6. januar 2010 av Zaltatov Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hehe, får se hvordan jeg transporter den fra USA Enten så tar noen med den hit, ellers så blir den shippet som gift, med litt lavere value enn 500 bucks. Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 okei. HAHA, norsk nettbutikk reklamerer for at de snart tar inn N1. Riktig nok, for ikkje mindre enn 5 og ein halv høvding, EKSKLUDERT moms. Noko som da vil seie at dei vil ta 6.900,- + da evt. frakt. DETTE, blir for sjukt spør du meg. http://www.epartner.no/Article.aspx?q=sk:144 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hands-on fra droiddog: http://www.droiddog.com/android-blog/2010/...with-nexus-one/ Lenke til kommentar
falbrigt Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) okei. HAHA, norsk nettbutikk reklamerer for at de snart tar inn N1. Riktig nok, for ikkje mindre enn 5 og ein halv høvding, EKSKLUDERT moms. Noko som da vil seie at dei vil ta 6.900,- + da evt. frakt. DETTE, blir for sjukt spør du meg. http://www.epartner.no/Article.aspx?q=sk:144 Prisen er nå justert til 4990 eks mva. - altså drøye 6200. fortsatt milesvis over det jeg akter å betale for den.. EDIT: De har visstnok fått inn 20 stk nå Endret 6. januar 2010 av falbrigt Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sendte mail til Expansys (samtidig som eg kansellerte Acer Liquid), hadde ingen dato, men stod som preorder i systemet deira. Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Tror det blir en sånn på meg og, bestiller fra ebay.com, enkleste måten. Ingen toll og det tar 5 dager å få den Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Toll er det ikke uansett. Lenke til kommentar
Apx Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Noen som vet om det er mulig å få norsk språk på mobilen? Går det an å få lagt inn norsk tastatur og norsk ordliste? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Norsk tastatur kan du laste ned fra market. Norsk språk i menyene og sånn får du nok neppe. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) imbisilene i droid-tråden har ikke klart å svare meg på om det funker. MEN, min teori er at man kan laste ned HTC_IME som ligger på xda-forumet, og få norsk tastatur på den måten. All respekt til han som har lagd scandinavian keyboard, men htc's fungerer litt bedre Og btw, betale over 6 000 for den. Det vil jeg kalle galskap Jeg tok et kjapt søk på flybilletter, og fant ut at jeg kan fly t/r New York, kjøpe den, og fly tilbake for 6 500... da ville jeg heller ta en langweekend i NYC Endret 6. januar 2010 av bufodill Lenke til kommentar
deeweef Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hehe. Hadde du bare kunne kjøpt den i butikk... Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Hoho, mykje snadder på eBay no i desse tider. Får berre håpe selgarane vil godskrive ein lav pris på forsendelsen. Ver dog obs på at dei som no sel frå UK mest sannsynleg ikkje har mottatt telefonen som dei har for salg frå USA enda. Trur det vil lønne seg tidsmessig for nordmenn å kjøpe direke frå Statane. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg prøvde også å legge inn en bestilling (via en proxy jeg fant her), men fikk ikke fullført pga at jeg måtte sende inn kopi av legitimasjon og kredittkortutskrift for å bekrefte kredittkortet jeg la inn i google checkout kontoen.. Etter å ha fått godkjent checkout kontoen la jeg inn igjen en ny bestilling i dag morges. Jeg fikk den hyggelige mailen 'Nexus One Order #xx has shipped' med sporingsnr for fedex for noen minutter siden. Pakken blir sendt til Norge via Jet Carrier. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg prøvde også å legge inn en bestilling (via en proxy jeg fant her), men fikk ikke fullført pga at jeg måtte sende inn kopi av legitimasjon og kredittkortutskrift for å bekrefte kredittkortet jeg la inn i google checkout kontoen.. Etter å ha fått godkjent checkout kontoen la jeg inn igjen en ny bestilling i dag morges. Jeg fikk den hyggelige mailen 'Nexus One Order #xx has shipped' med sporingsnr for fedex for noen minutter siden. Pakken blir sendt til Norge via Jet Carrier. Hva ble prisen? Lenke til kommentar
EKHH Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 bestilte fra ebay istad. 4200 KR inkl. Frakt. Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Synes jeg så at denne ikke har multitouch? Men det er kapasetiv touch? Lenke til kommentar
huf Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ingen MT enda, nei, men det er nok rett rundt hjørnet tippar eg. Kapasitiv skjerm, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå