Gå til innhold

Google Phone / Nexus One

xenoxz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er min bestillt, blir vel på rundt 3500 kr.

hvilken pris har du fått da? eller har du fått selger/venn til å sende gave med merknad: "gift"? :p

blir jo som folk sier her, 25% i meirverdiavgift, som da vil si 4375,- dersom du ikke har medregnet dette i prisen din. Om du har gjort det er du enten heldig, eller blitt offer for svindel :p

Endret av Zaltatov
Lenke til kommentar
okei.

HAHA, norsk nettbutikk reklamerer for at de snart tar inn N1. Riktig nok, for ikkje mindre enn 5 og ein halv høvding, EKSKLUDERT moms. Noko som da vil seie at dei vil ta 6.900,- + da evt. frakt. DETTE, blir for sjukt spør du meg.

http://www.epartner.no/Article.aspx?q=sk:144

Prisen er nå justert til 4990 eks mva. - altså drøye 6200. fortsatt milesvis over det jeg akter å betale for den..

EDIT: De har visstnok fått inn 20 stk nå :)

Endret av falbrigt
Lenke til kommentar

imbisilene i droid-tråden har ikke klart å svare meg på om det funker.

MEN, min teori er at man kan laste ned HTC_IME som ligger på xda-forumet, og få norsk tastatur på den måten. All respekt til han som har lagd scandinavian keyboard, men htc's fungerer litt bedre :)

Og btw, betale over 6 000 for den. Det vil jeg kalle galskap :)

Jeg tok et kjapt søk på flybilletter, og fant ut at jeg kan fly t/r New York, kjøpe den, og fly tilbake for 6 500... da ville jeg heller ta en langweekend i NYC :)

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Hoho, mykje snadder på eBay no i desse tider. Får berre håpe selgarane vil godskrive ein lav pris på forsendelsen. :)

Ver dog obs på at dei som no sel frå UK mest sannsynleg ikkje har mottatt telefonen som dei har for salg frå USA enda. Trur det vil lønne seg tidsmessig for nordmenn å kjøpe direke frå Statane.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde også å legge inn en bestilling (via en proxy jeg fant her), men fikk ikke fullført pga at jeg måtte sende inn kopi av legitimasjon og kredittkortutskrift for å bekrefte kredittkortet jeg la inn i google checkout kontoen..

Etter å ha fått godkjent checkout kontoen la jeg inn igjen en ny bestilling i dag morges. Jeg fikk den hyggelige mailen 'Nexus One Order #xx has shipped' med sporingsnr for fedex for noen minutter siden. :) Pakken blir sendt til Norge via Jet Carrier.

Lenke til kommentar
Jeg prøvde også å legge inn en bestilling (via en proxy jeg fant her), men fikk ikke fullført pga at jeg måtte sende inn kopi av legitimasjon og kredittkortutskrift for å bekrefte kredittkortet jeg la inn i google checkout kontoen..

Etter å ha fått godkjent checkout kontoen la jeg inn igjen en ny bestilling i dag morges. Jeg fikk den hyggelige mailen 'Nexus One Order #xx has shipped' med sporingsnr for fedex for noen minutter siden. :) Pakken blir sendt til Norge via Jet Carrier.

Hva ble prisen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...