hockey500 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 proxy howto (som funker): bruk proxz.com, og registrer en US proxy for en mnd. den er gratis i to dager, så hvis du sier opp igjen i denne perioden, vil det bli gratis. krever paypal-konto. da får du en ip-adresse, port, brukernavn og passord som du kan bruke, som lar deg kjøpe nexus one. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg prøvde også å legge inn en bestilling (via en proxy jeg fant her), men fikk ikke fullført pga at jeg måtte sende inn kopi av legitimasjon og kredittkortutskrift for å bekrefte kredittkortet jeg la inn i google checkout kontoen.. Endret 5. januar 2010 av Spectre Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hmmm, flere som har fått bestillt uten å sende inn legitimasjon. Merkelig. Noe spesielt kort du bruker? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Bestilt fra Norge mener du? Jeg brukte mitt vanlige Mastercard fra DnBNor. Endret 5. januar 2010 av Spectre Lenke til kommentar
EKHH Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 vil jeg få problemer med lading eller andre ting om jeg bestiller fra ebay? aldri bestilt derfra før. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 vil jeg få problemer med lading eller andre ting om jeg bestiller fra ebay? aldri bestilt derfra før. Jeg kjøpte min G1 på ebay. Da måtte jeg kjøpe en ny lader. Spør selgeren hvilken lader som følger med. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 vil jeg få problemer med lading eller andre ting om jeg bestiller fra ebay? aldri bestilt derfra før. Jeg kjøpte min G1 på ebay. Da måtte jeg kjøpe en ny lader. Spør selgeren hvilken lader som følger med. Man kan også bare kjøpe en adapter, eller usb-lader, eller lade via usb Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Er noen stk på ebay allerede ja. "Buy it now" for 700 USD + 60 USD i frakt Det blir kr 4.300,- levert, + evt. moms. Kommer an på hvordan selger merker pakken. En annen selger skal ha kr 4.200,- Endret 5. januar 2010 av James King Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Men får de bestilt til NORSK adresse via proxy? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Men får de bestilt til NORSK adresse via proxy? Nei, men du oppretter en Amerikansk adresse hos Jetcarrier. Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Føler det er litt for mykje som litt for lett kan gå litt for galt. Gah, er likevel freistande å bestille... Endret 5. januar 2010 av aspic Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Er det bekreftet at man ikke får den levert til UK? Som sagt synes jeg jo det var litt merkelig at prisen kom opp i USD, og det stod "free shipping to mainland US". Men hvis det er levering til UK, er det ikke bedre? Koster vel mindre å få den shippet dertil? For min del er det kun det som er aktuelt, da jeg bor i et annet eu-land hvor jeg kan få den uten ekstra avgifter fra UK Lenke til kommentar
freerun Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 noen som tør å spekulere i leveringstid innad i usa? Jeg har en kamerat der nå, og lurer litt på å få han til å legge inn en ordre. Men han reiser hjem under en uke . . . Uansett, blir det ikke ett helvete om man får noen problemer med telefonen her til lands. Koster jo flesk å sende frem og tilbake, samt toll. Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Det står at den blir sendt innen 72t om du velger å ha med gravering på baksiden: http://www.engadget.com/photos/google-nexu...process/2581610 Dropper du dette så vil jeg anta at den blir sendt enda raskere, og med fedex overnight (som var en av shipping valgene) så burde en klare det innenfor en uke. Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Har lyst på en slik altså, men har et par punkter jeg er usikker på før jeg tør kjøpe en slik. * Vil de europeiske versjonene som kommer ha multi touch (har lest at milestone skal ha det) * Vil det være mulig å få norsk språk (først og fremst norsk tastatur) på den? (Tenker f.eks. å legge inn norsk programvare når den evt. kommer ut) Denne ser vel ut til å bli den beste android telefonen på markedet, med mindre du trenger qwerty tastatur eller er veldig opptatt av kamera, og til en ok pris. Så får det bare være at den ikke er revolusjonerende. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Da er 1 stk Nexus One bestilt fra eBay for 4300 kr Hadde vært fint med en liten inngravering. Men sånn går det når man ikke klarer å vente mer Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 hmm, hvordan fungerer det med toll osv.? har du bedt seller om å merke varen som "gave"? Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Blir vel noe ekstra tenker jeg. Moms eller noe sånt. Tror ikke det er toll på elektronikk. Lenke til kommentar
rayaii Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Blir vel noe ekstra tenker jeg. Moms eller noe sånt. Tror ikke det er toll på elektronikk. 25% i moms. Eller? Endret 6. januar 2010 av rayaii Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Blir vel noe ekstra tenker jeg. Moms eller noe sånt. Tror ikke det er toll på elektronikk. 25% i moms. Eller? Jepp 25% i merverdiavgift. 5375kr blir det tilsammen Endret 6. januar 2010 av Gyr0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå