ZyberZone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Eller stream, http://www.ustream.tv/channel/google-android-press-gathering Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) http://www.google.com/phone Skal tydeligvis kunne kjøpe flere Android-telefoner herfra. MEN, "Sorry, the Nexus One phone is not available in your country." Edit: Siden blir overbelastet når jeg prøver å bestille via US proxy Edit: Nå funker det Endret 5. januar 2010 av ZyberZone Lenke til kommentar
aspic Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Du får vel ikkje bestilt til norsk adresse? Kva proxy bruker du? Lenke til kommentar
Dundersalt Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Funker det med proxy? altså å få den tilsendt til norge? Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Regner med denne vil bli solgt over disk i norge? Har hatt et lite øye til HTC en stund, intet er vell bedre om dette blir min første. Fikk hvertfall rimelig lyst på! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bestiller til USA-adresse tipper jeg. Sitter å hører på Q&A nå, så får vi se. Er noen viktige ting jeg håper de får oppklart.. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Skulle kanskje fått tak i en slik ja. Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 hvilken proxy brukte du? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Brukte ingen public proxy, men burde finne noen ved hjelp av google Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Desverre ser det ut som om Google ikke kommer til å supportere N1 bedre enn hva de har gjort med andre telefoner.. Da er jeg skeptisk. Vil ha oppdateringer direkte fra Google.. Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan du forklare kva N1 er? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Doh, sjølvsagt! Beklagar! Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Hmmmm, 'kribbler' etter å bestille denne må jeg si. Får se om jeg bestiller den iløpet av morgendagen.. Er jo bare penger... Edit: 2 linjer hvor man kan inngravere hva man vil. Hmmmmm. Kanskje skal skrive noe kult? Endret 5. januar 2010 av ZyberZone Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 når jeg bruker en uk proxy og prøver å bestille, kommer prisen opp i USD. Skal man likevel ta sjansen? Altså bestille til en kjenning i uk som sender videre til meg... Lenke til kommentar
Northland Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan ikke kjenningen din heller bestille en for deg da? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 når jeg bruker en uk proxy og prøver å bestille, kommer prisen opp i USD. Skal man likevel ta sjansen? Altså bestille til en kjenning i uk som sender videre til meg... Tror jeg hadde tatt sjansen Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 fikk ikke kommet inn på google checkout, fordi webproxien ikke støtter javascript. siden jeg ikke har noe betal-proxy med alle rettigheter, må jeg nok heller få noen i uk til å bestille for meg. Men det skal vel gå i orden Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Finner jo telefonen på Ebay, koster fra ca 3600 inkl. frakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå