Gå til innhold

Google Phone / Nexus One

xenoxz

Anbefalte innlegg

Iflg ryktene skal den ikke selges i butikk.

Iflg ryktene sier Google " Google is going to make a big push to get a good Android handset into as many people’s hands as possible." Og da sier det seg selv at de på sikt vil bruke alle tilgjengelige kanaler for distrubisjon av utstyret.

De vil nok starte på nett i USA (T-mobil brukerne), og deretter Storbritania (Vodaphone)...så er det resten sin tur.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Trist at en så spennende telefon med et bra OS og hardware får et så trist design. Hadde virkelig håpet at når først Google skulle gjøre noe som dette at de holdt seg unna den kjedelige HTC-stilen.

Derfor vurderer jeg heller Droid/Milestone selv om den ikke har like gode spesifikasjoner.

Hmmm, min mening er at det er synd de ikke holdt seg til HTC-stilen, denne ser desverre ikke helt bra ut. Hadde den hatt design som HD/HD2 hadde det vært glimrende. Men som sagt, blir nok et kjøp likevel :)

Lenke til kommentar
aaha, blir vanskelig å holde seg helt til april. eventuelt..

Ja, det er jeg enig i. Det blir lenge.

Men nå har rotfyllinga mi løsnet i kveld, og da blir det nødvendig med krone.

Altså 5000 kr :/

Fikk rotfylling før jul og da sa tannlegen at det et et tidsspørsmål får det blir nødvending med krone.

Men, men.. surt likevel at det ble så tidlig.

Får vel kose meg med G1 en stund til.. haha :)

Kanskje få rootet den :p

Endret av James King
Lenke til kommentar
aaha, blir vanskelig å holde seg helt til april. eventuelt..

Men nå har rotfyllinga mi løsnet i kveld, og da blir det nødvendig med krone.

Altså 5000 kr :/

ugh..

Har en sånn crappy LG KU990. Og jeg har råd til å kjøpe meg Htc HD2. What to do... >.<

Lenke til kommentar

Hmm, så det blir 512 MB ram. Nice :) Ram er nemlig det o store problemet med min vodafone-branded magic.

Edit: oppdaterte meg selv

Edit2: jo egentlig så lurte jeg på om det var noen forskjell på bravo og nexus one, fordi jeg husket å lese en gang at de på engadget trodde det var samme telefon :)

Men det kommer nok en Bravo kan jeg se, og det ser dessverre ikke ut til å være samme som hd2 :/

Endret av bufodill
Lenke til kommentar

Bravo er en HTC telefon og er broren til WinMo telefonen HD2. Samme speccs, men kjører Android. Har også støtte for DivX.

Bravo er det europeiske navnet, Passion er det amerikanske.

Tror Nexus One og Bravo har ca samme speccs og ser ikke like ut. Så ja, man kan vel si det er nesten samme telefon

Edit: dette var altså svar til bufodill, men han editerte innlegget sitt så svaret mitt gir vel ingen mening :p

Endret av Benbjo
Lenke til kommentar

Fikk anledning til å teste Nexus på nyttårsaften, og bestemte meg der og da for at det skulle bli min neste telefon. Helt fantastisk brukeropplevelse, flott stor klar skjerm, samt et kanonkamera - slikt blir det penger av!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...