Riot™ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Hehe, ok. Heldigvis er forfallsdatoen rett etter lønningsdato. Grr, kommer nok ikke før i morgen. Elendig at man ikke kan hente ved selve terminalen. Idioti at man må vente en ekstra dag på å få den tilsendt posthuset sitt (og jeg BOR så-og-si rett ved terminalen i Bergen, og jobber rett ved terminalen i Åsane). Vil ha idag! Endret 19. januar 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kommer telefonen til Norge i det hele tatt og hva blir i såfall prisen? Ser at epartner har den til 4990,- eks mva. Skal jo ikke være noe problem å kjøpe den fra utlandet uansett. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Telefonen koster knapt 3k eks. mva fra Google.com/Phone. Bare sånn OBS. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Så kommer jo frakt innen USA/UK i tillegg (pris?) og 1202.49 fra Jetcarrier. Da er vel spørsmålet om man vil betalr 5-700kr for å få den kjapt og greit fra en norsk forhandler, som må følge norsk forbrukerkjøpslov. Tror jeg skal vente på en med fysisk tastatur, men hvis ikke blir den nok bestilt til nekjente i UK, og sendt som gave til meg. Ang tastatur: Er det noe multitiouchtastatur som fungerer på nexusen? Regner med dere som har fått/bestilt har sjekket ut litt og holder dere bedre oppdatert enn meg. Et godt multitouchskjermtastatur er i hvert fall et must uten et fysisk. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Fikk ca det samme via JetCarrier, havnet på totalt ca 1150kr noe som er helt greit egentlig. Det idiotiske er jo at pakken bruker like lang tid fra Sarpsborg til Nittedal, som fra NJ til Norge! Skal visstnok ha blitt sendt fra Oslo i dag, men ser jaggu ikke ut som Posten klarer å bruke under en dag på den lille reisen nei Da blir det nok ikke mulig å hente den før tidligst i morgen! Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei , jeg sliter med å få datatrafikken til å fungere på Nexus One telefonen , har Netcom som operatør og har forsøkt alt som står av tips og triks om manuell innlegging av APN osv. fra Netcom sin supportside. Er det noen som bruker Nexus One med Netcom som kan kopiere inn sitt oppsett her som de vet fungerer ? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei , jeg sliter med å få datatrafikken til å fungere på Nexus One telefonen , har Netcom som operatør og har forsøkt alt som står av tips og triks om manuell innlegging av APN osv. fra Netcom sin supportside.Er det noen som bruker Nexus One med Netcom som kan kopiere inn sitt oppsett her som de vet fungerer ? Har du husket å aktivere Data Roaming under Mobile Network settings? Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Trenger da vel ikke roame hvis han er i norge og har netcom. Jeg tror oppsettet er temmelig enkelt. Tror bare du trenger APN: "netcom" Til mms trenger du litt mer, du får finne det ut selv på: https://netcom.no/kundeservice/mobiltelefon...lp/manuelt.html Lenke til kommentar
goodomens Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hei , jeg sliter med å få datatrafikken til å fungere på Nexus One telefonen , har Netcom som operatør og har forsøkt alt som står av tips og triks om manuell innlegging av APN osv. fra Netcom sin supportside.Er det noen som bruker Nexus One med Netcom som kan kopiere inn sitt oppsett her som de vet fungerer ? Har du husket å aktivere Data Roaming under Mobile Network settings? ja virker ikke som om det påvirker det noe. ser at Edge og 3G ikonet kommer opp men kun pilen "opp" blinker , vet ikke om det kan bety at den klarer å laste opp data men ikke ned? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Så kommer jo frakt innen USA/UK i tillegg (pris?) og 1202.49 fra Jetcarrier. Da er vel spørsmålet om man vil betalr 5-700kr for å få den kjapt og greit fra en norsk forhandler, som må følge norsk forbrukerkjøpslov. Tror jeg skal vente på en med fysisk tastatur, men hvis ikke blir den nok bestilt til nekjente i UK, og sendt som gave til meg. Ang tastatur: Er det noe multitiouchtastatur som fungerer på nexusen? Regner med dere som har fått/bestilt har sjekket ut litt og holder dere bedre oppdatert enn meg. Et godt multitouchskjermtastatur er i hvert fall et must uten et fysisk. Nei, de 1.2k er inkl. moms og frakt. Endret 19. januar 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Var det medregnet frakten du betalte til google for at de skulle sende den til JetCarrier også? Trodde det kun var JetCarrier-kostnadene (inkludert moms) jeg. Uansett, da er det 800kr ekstra. Dersom man ikke bytter telefon så ofte, kan det jo være verdt det for å ha fem ganger så langvarige rettigheter om noe skulle gå galt. Skjønt, de fleste som bestiller Nexus One så tidlig er vel dem som bytter telefon minst en gang i året. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Skjønt, de fleste som bestiller Nexus One så tidlig er vel dem som bytter telefon minst en gang i året. Ja nemlig. Har aldri skjønt hva folk skriker og bærer seg sånn for de fem årene... har aldri benyttet meg av reklamasjonsretten likevel. Av de 35+ mobilene jeg har hatt, har en vært til verksted, men det var pga knust skjerm (SE p800i) og var min egen skyld. Hadde heldigvis mobilforsikring den gang Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Var det medregnet frakten du betalte til google for at de skulle sende den til JetCarrier også? Trodde det kun var JetCarrier-kostnadene (inkludert moms) jeg.Uansett, da er det 800kr ekstra. Dersom man ikke bytter telefon så ofte, kan det jo være verdt det for å ha fem ganger så langvarige rettigheter om noe skulle gå galt. Skjønt, de fleste som bestiller Nexus One så tidlig er vel dem som bytter telefon minst en gang i året. Det er total pris. Google til JetCarrier fra gratis overnight shipping. Siden Mai har jeg hatt: En eller annen billig Nokia HTC Diamond 2 HTC Touch Pro 2 HTC HD 2 og nå snart Nexus one Har ikke hatt en eneste måned under 1500kr i regning siden da. Mobilbudsjettet mitt må sykt ned... men nå kommer jo Windows Mobile 7 til slutten av året (kommer vel før, men mobiler med det kommer vel etter lansering), og muligens en ny iPhone. Må ha det, bare må ha det! Endret 19. januar 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Jeg hadde en eller annen s60-tlf, en samsung WinMo, En OpenMoko og HTC Dream på fem måneder. Men HTC Dream har jeg hatt over et år nå. *stolt* En ting som ER veldig bra med å kjøpe i Norge er videresalgsverdien da. Er en del som absolutt vil ha kvittering og fem års reklamasjonsrett hvis de skal kjøpe brukt. Lenke til kommentar
Teac Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Var det medregnet frakten du betalte til google for at de skulle sende den til JetCarrier også? Trodde det kun var JetCarrier-kostnadene (inkludert moms) jeg.Uansett, da er det 800kr ekstra. Dersom man ikke bytter telefon så ofte, kan det jo være verdt det for å ha fem ganger så langvarige rettigheter om noe skulle gå galt. Skjønt, de fleste som bestiller Nexus One så tidlig er vel dem som bytter telefon minst en gang i året. Det er total pris. Google til JetCarrier fra gratis overnight shipping. Siden Mai har jeg hatt: En eller annen billig Nokia HTC Diamond 2 HTC Touch Pro 2 HTC HD 2 og nå snart Nexus one Har ikke hatt en eneste måned under 1500kr i regning siden da. Mobilbudsjettet mitt må sykt ned... men nå kommer jo Windows Mobile 7 til slutten av året (kommer vel før, men mobiler med det kommer vel etter lansering), og muligens en ny iPhone. Må ha det, bare må ha det! Du har vært igjennom alle de telefonene og så vil du gå tilbake til iphone Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Om iPhone kommer med Tegra og Twin-Core, så ja. :3 PS: Har ikke solgt noen av de telefonene, men vurderer å selge HD2en. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Om iPhone kommer med Tegra og Twin-Core, så ja. :3 PS: Har ikke solgt noen av de telefonene, men vurderer å selge HD2en. Ka er grunnen til at du vurderer å selge HD2en? Min HD2 annkom bergen idag så regner med eg har den i hendene mine imorgen mens nexusene må eg vente til lørdag. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Noen som har hatt problemer med å registrere telefonen? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 (endret) Om iPhone kommer med Tegra og Twin-Core, så ja. :3 PS: Har ikke solgt noen av de telefonene, men vurderer å selge HD2en. Ka er grunnen til at du vurderer å selge HD2en? Min HD2 annkom bergen idag så regner med eg har den i hendene mine imorgen mens nexusene må eg vente til lørdag. Fordi jeg har noen utgifter å betale. Klarer ikke sovne... venter sånn på telefonen. Endret 19. januar 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
pkg_inc Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Kommer telefonen til Norge i det hele tatt og hva blir i såfall prisen? Dette lurer jeg også på. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå