bufodill Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Men dere hjemme i Norge har i alle fall spotify. *misunnelig* Du kan vel bruke Spotify hvis du kjøper premium? De skriver jo på siden deres "Travel access, Go anywhere in the world and listen to your favourite music." og "take advantage of unrestricted travel access, meaning you can listen to all your music whenever you want, wherever you want." Hvis det ikke går ann å kjøpe i USA, er det vel bare å få noen her til å kjøpe for deg. Spotify er ikke i amerikansk Market, men det er bare å laste ned her isteden. Hmm, jeg har jo en gratis spotify-account, den fungerer nemlig bare i utlandet i opptil 14 dager. Men premium skal fungere ubegrenset? Det høres nesten litt for enkelt ut... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hmm.. Dette har faktisk ikke slått meg før nå, men støtter ikke Android (Nexus One) noen lossless musikkformater? Med unntak av ubrukelige WAV(E) så kan jeg ikke se støtte for noe annet? Ikke noe Apple Lossless, ikke engang støtte for open source formater som FLAC? Virker utrolig snodig og begrenset at en operativsystem som Android ikke støtter ting som FLAC? At det ikke støtter noe annet lossless format enn WAV(E) er jo en gedigen nedtur for min del! Om jeg må konvertere alle sangene mine til WAV(E) så vil jo det ta både større plass og støtte færre funksjoner? Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 17. januar 2010 Del Skrevet 17. januar 2010 Hvis du rooter og legger inn CyanogenMod (som sannsynligvis kommer til Nexus One i neste uke) får du støtte for FLAC. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Tror ikke jeg får den før Onsdagen. Ser jeg på eldre bestillinger fra JC, så har de dratt fra Sarpsborg mandagen, tirsdagen i Bergen, så Onsdagen til neste postkontor. Bor dog nå i Bergen sentrum (så og si), så burde være mulig å få den på tirsdagen. Can't fucking wait. ._. Lenke til kommentar
them33p Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Håper jeg får den idag! Den ankom oslo for ca. 1 time siden, og postkontoret mitt får post klokken 9, hvis jeg husker riktig. Er jeg heldig så har jeg den etterpå! Lenke til kommentar
EKHH Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 hatt den i et par dager nå og må bare si jeg er storfornøyd! Helt utrolig digg skjerm og alt av browsing etc går glatt som smør. Eneste er at jeg ikke helt klarer å koble til 3g men det er fordi jeg er noob:P Noen som vet hvordan? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Hvordan lader dere opp Nexus One for første gang? Bruker dere den under lading eller? Ladetid? Jeg skal hente min i dag Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Eneste er at jeg ikke helt klarer å koble til 3g men det er fordi jeg er noob:P Noen som vet hvordan? Du må legge inn APN: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...;#entry15023939 Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Fikk Nexus One i dag. Herlig sak: ) For en skjerm!! Lenke til kommentar
reinf Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tenkte å kjøpe meg en nexus one selv da, og har lest masse positivt om den. Og planen var å bestille den fra ebay. Er det den letteste/billigste måten? .. og er det noen som har erfaring med det? Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Jeg tenkte å kjøpe meg en nexus one selv da, og har lest masse positivt om den. Og planen var å bestille den fra ebay. Er det den letteste/billigste måten? .. og er det noen som har erfaring med det? Jeg har ikke noe særlig god erfaring med ebay/USPS. Bestilte tlf 5 jan, har forsatt ikke fått den. kjøpte den for 650$, som var en god pris den gangen(tror det er det enda), selger sendte den 7 jan. Han lovte å merke tlf som en gave. Tlf er nå stoppet i tollen, så jeg regner med med at jeg nå i tillegg må betale norsk moms ekstra 25%. håper å få tlf på onsdag, men det tok svært lang tid og dyrere enn jeg håpet på. skal du bestille på ebay finn noen med mange gode salg, forsøk å få han til å merke den som en gave(mulig du slipper norsk moms) og unngå USPS Lenke til kommentar
reinf Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Eventuelt det med moms, vis jeg bestiller den på et firma. Da slipper jeg moms sant:P? og lang leveringstid forstår.. Vis noen andre også har erfaring med dette, please gi meg råd / fortell deres erfaring.. Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 det letteste er å bestille den fra google.com/phone. OGså kjøpe den via jetcarrier. prisen komer på ca. 4.300 kr med moms. det leveringen skjer veldig kjapt. bestilte den på forrige torsdag, og den er ventet på mitt nærmeste postkontor i morgen. tror også jetcarrier har en løsning for bedriftkunder, så du kan slippe moms Lenke til kommentar
them33p Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Kan vel legge inn min little "kjøpehistorie" her. Bestilte telfonen den 5 januar, selger brukte en uke på å sende den :<, oppga shipping som 85 dollar (var egentlig 38, men care, ville ha telefonen!). Så han sender telefonen den 12, telefonen kommer til norge den 15 og blir klarert i tollen den 16. I dag tidlig var den på sentralen i oslo, ble sendt ut litt over en time siden med bud (!). Han skrev på pakken at det var en gave, så jeg tror jeg var heldig å slapp toll/moms. Fikk den i hus i dag.. digger den! Men vet noen om det er mulig å få tak i locale på en eller annen måte? Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Noen flere som sliter med 3G på Nexusen? Har ikke funnet ut av det ennå. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Google -> Telenor/Netcom APN/manuelle innstillinger. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 18. januar 2010 Del Skrevet 18. januar 2010 Seff, takk. Google -> Telenor/Netcom APN/manuelle innstillinger. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Hva måtte dere betale JC? Jeg fikk nå denne: Forsikring (1.5%): 47.97 Momsgrunnlag (varens verdi): 3198.07 Mva : 799.52 Toll ex mva: 0 mva på toll: 0 VEKT:: Fraktvekt: 2.27 - beregnet etter volumvekt. (Reell vekt: 0.9) ---------------------------------------------------------------------- Evt Gebyr: 0 (legges til frakten) ------------------------------ SAMMENDRAG --------------------------- Sum mva: 799.52 Sum toll: 0 Fraktpris: 2.27 kg. antall sendinger: 1 -------------------------------------- Frakt: 355 -------------------------------------- Sum frakt: 355 -------------------------------------- Forsikring: 47.97 -------------------------------------- Totalt å betale: 1202.49 ========================= Kurs: 5.65 Er dette likt dere andre? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 ser helt riktig ut det der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå