Gå til innhold

Google Phone / Nexus One

xenoxz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppdatert førstepost. Dersom dette blir Google telefonen har vi kanskje endelig(!) en verdig iPhone konkurrent. WM er en vits, og Android telefoner har (inntil nylig) vært alt for treige.

Dersom de legger litt mer vekt på kamera (da først og fremst skikkelig optikk) enn htc til vanlig gjør, og samtidig har en ok batterilevetid tror jeg dette kan bli en virkelig "iPhone-killer".

Æ GLÆR MÆ.

Endret av xenoxz
Lenke til kommentar

I og med at det virker som denne tråden nå er utvidet til å omfatte alle «beryktede» mobiltelefoner som er fra htc og inneholder Snapdragon-prossesoren ( les: HTC Dragon / HTC Passion / HTC Bravo / Google Phone / Nexus One ), så er denne linken på sin plass:

Engadget: Google Phone / Nexus One makes first Twitter appearance? (update: new pics!)

Edit: Bilde fra artikkelen:

google-phone-coryobrien-twitter.jpg

Endret av Überadri
Lenke til kommentar

http://androidandme.com/2009/12/news/andro...ne-to-cost-199/

Den skal koste $199! Men antar det er med abonnement, slik at den egentlig blir ca. like dyr som Motorola Droid (som koster $199 med 2-årskontrakt i USA).

Edit: Eller antar jeg feil? Hvis denne koster $199 uten abonnement vil det være helt sinnssykt! :S

Har en følelse av at dette blir offisielt første nyttårsdag, på grunn av dette «påskeegget»:

Gå inn på http://www.google.com/ , ikke skriv noen ting i søkefeltet, klikk «I'm feeling lucky».

Endret av Überadri
Lenke til kommentar
Jeg sliter litt med å bli klar over utsalgsmåten. Skal google selge den selv fra nett? Hvordan blir dette i norge. Kjempespent på tilgjengelighet og pris her i landet .. .

hæ hva ?? Denne tråden er jo så rotete. Hvilken phone er det vi snakker om her ? Er det en tråd om GOOGLE phonen eller er det Bravo.

Eller er Bravo og Google tlf samme phone ?

Lenke til kommentar

Min definisjon av «hvilken» telefon denne tråden handler om:

(...) det virker som denne tråden nå er utvidet til å omfatte alle «beryktede» mobiltelefoner som er fra htc og inneholder Snapdragon-prossesoren ( les: HTC Dragon / HTC Passion / HTC Bravo / Google Phone / Nexus One ), (...)
Lenke til kommentar

Earlier this week, we learned that the first official so-called “Google Phone” would be called the Nexus One. It would naturally be powered by Google Android and would not carry any obvious HTC branding whatsoever. Well, we just learned one other reason why we should care about this smartphone: it’s going to be cheap.

Whereas you can be expected to pay as much as $200 with a contract to get a relatively new and well-powered smartphone these days, it seems that Google wants to buck the trend with a more affordable option. Rather than going through a carrier subsidy, Google wants to sell you the phone directly.

This is similar, you could say, to the developer’s version of the original G1, but the sale of the Nexus One is meant to be for the regular consumer and not for an application developer. What this means is that you won’t have to deal with any messy contractual obligations.

So, what’s this magical price? From what we hear, the unlocked Nexus One will be sold for just $199 in stores. That’s without a contract, so you’re completely free to use the phone with whatever GSM carrier that you’d like. There’s also word of a $100 rebate online “if you have an active and old Google account.” Isn’t that everyone?

And the extra kicker? The rumored launch date is January 5. That’s only three weeks away!

Her tror jeg noen begynner å bli litt i overkant optimistiske.

199dollar for en sånn mobil uten operatørlås? Neppe. . .

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...