Smurfn Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 er ikke løs skjerm såvidt jeg har skjønt.... er at "pakninga" rundt skjermen ikke holder og slipper in dritt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Poenget mitt er at du har tatt feil hele tiden. Se release notes til Dolphin du, så vil du se at det er multi-touch, og ikke din fingeravtrykksbelastningsdistanseteori, det er snakk om:Poenget er at det er mulig å pinch zoome uten å ha multitouchstøtte. Pinch zooming er derfor ikke noe godt eksempel på MT-støtte. Skal man demonstere det, bør man dermed vise til et program som plasserer to fingre nøyaktig på skjermen (noe du forøvrig har gjort i en av dine tidligere svar). Poenget er at Pinch zooming kan gjøres helt uten multitouch. Jeg har ikke sagt at Dolphin ikke er i stand til å bruke multitouch til å pinch zoome, jeg har sagt at det ikke er nødvendig. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) I samme xda-tråd sies det også at google har en fjorten dagers returpolicy, så man kan utsette den for masse støv så fort som mulig for å teste den. Om du bestiller den for seint for JC å sende den til deg den første uken (at du f.eks bestiller torsdagen og den ikke kommer tidsnok på fredagen, slik at du må vente en uke til), så kan du glemme å nå 14 dager. Og gravering = no return, bare sånn btw. Muligens det går ann når det gjelder støvet, men vet ikke. PS: Og nei, den delen som blir gravert er ikke avtakbar. /hyperkonder når det kommer til mobil mtp årsbudsjettet mitt på mobilkjøp. Endret 14. januar 2010 av Riot™ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 De i xda-tråden har fått ny telefon, men den nye telefonen kommer uten inngravering. Så det er bare den man mister. I og med at dette er et kjent problem, BURDE de jo være litt greie med returdagene, men det er kanskje ikke noe å satse på, nei. Lenke til kommentar
fredrik5 Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) hei Til dere som har bestilt via jetcarrier: Bestilte dere med Forsikring på flyreisen, via jetcarrier? En ting til: Til dere som har fått telefonen, har den hatt støv under skjermen? Endret 14. januar 2010 av fredrik5 Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ALLTID ha forsikring, imho. Koster lite, og er en ekstra forsikring. Kjøpte det også på ZuneHDen min, via JC, og den kom jo halvskvist. Heldigvis var den ikke ødelagt. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Og gravering = no return, bare sånn btw. Muligens det går ann når det gjelder støvet, men vet ikke. Det er feil. Ikke om det er feil på telefonen. Om telefonen min har dette problemet, så skal jeg ihvertfall få byttet den Forøvrig en sinnsykt stor tabbe at de ikke har oppdaget dette før.. Merkelig om alle telefonene har dette problemet. Endret 14. januar 2010 av ZyberZone Lenke til kommentar
abil Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 ny med android.kjøpte en google phone men kommer ikke inn på internett (har netcom) alt annet funker men hva gjør jeg??????? Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Stillt inn riktig APN? Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Du må legge inn APN for internet og MMS manuelt. Du kan følge instruksjonene for HTC Hero: https://netcom.no/bedrift/kundeservice/mobi...lp/manuelt.html Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Har bestilt 2stk fra statene siden svogeren er der borte nå. Kom på 3300kr pr stk med skatt (illinois taxes ) og kommer denne før forbanna elkjøp får ut fingeren og sender meg HTC HD2 beholder eg heller denne nexus tingen selvom eg heller vil ha HD2'n. Ellers skal de selges videre. Endret 14. januar 2010 av SnowDOG_ Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ikke noe rart HD2 er førti ganger raskere enn Nexus One... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=615772 213MB ram på N1. Fulle 512 vil ikke bli brukbart før neste oppdatering. Lættis, men det gjør meg ikke noe for å være ærlig. Blir bare kos, det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Så HD2 har 8500MB ram? Altså, 8.5GB? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ha, ha. Nei, men full 448MB. Greit nok, gjør jo ikke akkurat store forskjellen, men når man har mange apps kjørende i bakgrunnen så er det ikke rart jeg synes N1 ser treg ut i videoer. Meget lettet. Får håpe neste oppdatering kommer snart. Telefonen ble sendt fra NJ i dag. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Hehe, det er ikke i WM mobil du har kjøpt Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Nei, kjøpt en mer ressursheavy mobil. Eller, det vet jeg ikke noe om da, siden N1 ikke får brukt 512 enda. Har både Rhodium og Leo. Venter nå på Passion <3 Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Bare å vente på noen mirakel roms fra XDA-Developers, så blir det FLAC støtte, multi-touch på alle stock apps og fult bruk av både N-nettverk, all RAM osv.. ;-) Lenke til kommentar
hanspeei Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ha, ha. Nei, men full 448MB. Greit nok, gjør jo ikke akkurat store forskjellen, men når man har mange apps kjørende i bakgrunnen så er det ikke rart jeg synes N1 ser treg ut i videoer. Meget lettet. Får håpe neste oppdatering kommer snart. Telefonen ble sendt fra NJ i dag. Regner med du bestilte fra JetCarrier? Har de allerede sendt fra NJ til Norge denne uken? Altså, står statusen som "Transit"? Lenke til kommentar
abil Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 helt ny til android men går det ann og roote( om det er det det heter) google telfonen og hvorfor bør jeg gjøre det og hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 14. januar 2010 Del Skrevet 14. januar 2010 Ha, ha. Nei, men full 448MB. Greit nok, gjør jo ikke akkurat store forskjellen, men når man har mange apps kjørende i bakgrunnen så er det ikke rart jeg synes N1 ser treg ut i videoer. Meget lettet. Får håpe neste oppdatering kommer snart. Telefonen ble sendt fra NJ i dag. Regner med du bestilte fra JetCarrier? Har de allerede sendt fra NJ til Norge denne uken? Altså, står statusen som "Transit"? Jess, fra JC. Den er i Transit ja. Hvordan det? Bare å vente på noen mirakel roms fra XDA-Developers, så blir det FLAC støtte, multi-touch på alle stock apps og fult bruk av både N-nettverk, all RAM osv.. ;-) RAM kan de ikke kontrollere via ny rom, iirc. Må ha en helt flett ny kernel som ikke er tilgjengelig enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå