Gå til innhold

Google Phone / Nexus One

xenoxz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Poenget mitt er at du har tatt feil hele tiden. Se release notes til Dolphin du, så vil du se at det er multi-touch, og ikke din fingeravtrykksbelastningsdistanseteori, det er snakk om:
Poenget er at det er mulig å pinch zoome uten å ha multitouchstøtte. Pinch zooming er derfor ikke noe godt eksempel på MT-støtte. Skal man demonstere det, bør man dermed vise til et program som plasserer to fingre nøyaktig på skjermen (noe du forøvrig har gjort i en av dine tidligere svar). Poenget er at Pinch zooming kan gjøres helt uten multitouch. Jeg har ikke sagt at Dolphin ikke er i stand til å bruke multitouch til å pinch zoome, jeg har sagt at det ikke er nødvendig.
Lenke til kommentar
I samme xda-tråd sies det også at google har en fjorten dagers returpolicy, så man kan utsette den for masse støv så fort som mulig for å teste den. :p

Om du bestiller den for seint for JC å sende den til deg den første uken (at du f.eks bestiller torsdagen og den ikke kommer tidsnok på fredagen, slik at du må vente en uke til), så kan du glemme å nå 14 dager. :p

Og gravering = no return, bare sånn btw. Muligens det går ann når det gjelder støvet, men vet ikke.

PS: Og nei, den delen som blir gravert er ikke avtakbar. ;)

/hyperkonder når det kommer til mobil mtp årsbudsjettet mitt på mobilkjøp.

Endret av Riot™
Lenke til kommentar

De i xda-tråden har fått ny telefon, men den nye telefonen kommer uten inngravering. Så det er bare den man mister. I og med at dette er et kjent problem, BURDE de jo være litt greie med returdagene, men det er kanskje ikke noe å satse på, nei. :p

Lenke til kommentar
Og gravering = no return, bare sånn btw. Muligens det går ann når det gjelder støvet, men vet ikke.

Det er feil. Ikke om det er feil på telefonen.

Om telefonen min har dette problemet, så skal jeg ihvertfall få byttet den :) Forøvrig en sinnsykt stor tabbe at de ikke har oppdaget dette før.. Merkelig om alle telefonene har dette problemet.

Endret av ZyberZone
Lenke til kommentar

Har bestilt 2stk fra statene siden svogeren er der borte nå. Kom på 3300kr pr stk med skatt (illinois taxes :roll: ) og kommer denne før forbanna elkjøp får ut fingeren og sender meg HTC HD2 beholder eg heller denne nexus tingen selvom eg heller vil ha HD2'n.

Ellers skal de selges videre. :)

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar

Ha, ha. Nei, men full 448MB.

Greit nok, gjør jo ikke akkurat store forskjellen, men når man har mange apps kjørende i bakgrunnen så er det ikke rart jeg synes N1 ser treg ut i videoer.

Meget lettet. Får håpe neste oppdatering kommer snart. Telefonen ble sendt fra NJ i dag. :)

Lenke til kommentar

Greit nok, gjør jo ikke akkurat store forskjellen, men når man har mange apps kjørende i bakgrunnen så er det ikke rart jeg synes N1 ser treg ut i videoer.

Meget lettet. Får håpe neste oppdatering kommer snart. Telefonen ble sendt fra NJ i dag. :)

Regner med du bestilte fra JetCarrier? Har de allerede sendt fra NJ til Norge denne uken? Altså, står statusen som "Transit"?

Lenke til kommentar

Regner med du bestilte fra JetCarrier? Har de allerede sendt fra NJ til Norge denne uken? Altså, står statusen som "Transit"?

Jess, fra JC. Den er i Transit ja. Hvordan det?

Bare å vente på noen mirakel roms fra XDA-Developers, så blir det FLAC støtte, multi-touch på alle stock apps og fult bruk av både N-nettverk, all RAM osv.. ;-)

RAM kan de ikke kontrollere via ny rom, iirc. Må ha en helt flett ny kernel som ikke er tilgjengelig enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...