Gå til innhold

Google Phone / Nexus One

xenoxz

Anbefalte innlegg

Vurderer meget sterkt å handle en, men hvordan er dette med multitouch? Vil det blir tilgjengelig senere? Leser blant annet på Engadget at det er mange applikasjoner som ikke virker fordi multitouch support mangler.

Leser også at den europeiske versjonen vil ha MT. Når kommer denne?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om 3.partsapplikasjoner fungerer med multitouch kommer lit an på hvordan de har implementert det. Men jeg tror funksjonen er implementert i api-et, og det bare mangler i applikasjonene som følger med. Da er det ikke noe problem.

Lenke til kommentar

One other thing. As we mentioned in our impressions post, there's no multitouch on the Nexus One. Now, we can live with a browser or Google Maps with no pinch-to-zoom, but not having a hardware keyboard hamstrings this device in other ways. For instance, gaming on the phone is pretty much abysmal save for a few accelerometer-based titles. And some of our favorite software, such as Nesoid (an NES emulator) is a total dead.

Virker som det utifra teksten ikke er støttet i det hele tatt? Hadde vært kult med NES/SNES emulator =)

Lenke til kommentar

Jeg har noen kjentfolk som reiser til England regelmessig. Vurderer å be noen av de kjøpe med en til meg. Noen som vet om de lett kan kjøpe den i en mobilbutikk uten sperring og abonnement? Og til hvilken pris?

Tenker at jeg sparer momsen ved å gjøre det slik iforhold til å handle i USA og bruke JetCarrier.

Lenke til kommentar
Jeg har noen kjentfolk som reiser til England regelmessig. Vurderer å be noen av de kjøpe med en til meg. Noen som vet om de lett kan kjøpe den i en mobilbutikk uten sperring og abonnement? Og til hvilken pris?

Tenker at jeg sparer momsen ved å gjøre det slik iforhold til å handle i USA og bruke JetCarrier.

Den selges ikke over disk, kun via nettet.

Lenke til kommentar

Den selges ikke over disk, kun via nettet.

Ahh! Det tenkte jeg ikke på. Tror du det funker å bestille den til firma adressen i England eller i Dallas for så få en kollega til å ta med hjem?

Og er den billigst i USA el England?

Lenke til kommentar
Det blir jo en veldig klønete løsning, bedre å kjøpe en 220 til usb.

Laderen blir seende slik ut med en adapter. Ikke noe problem spør du meg. Telefonen lader forøvrig merkbart raskere med laderen kontra usb.

Jøss, trodde virkelig ikke de valgte en sånn løsning i 2010, det er jo bare idiotisk. De siste HTC-telefonen jeg har fått har vært smartere ladere enn som så. Jaja, er jo bare laderen, kan jo fortsatt bruke min 220->USB->Microusb, trenger bare microusbkablen, som jeg virkelig håper følger med :) Har tross alt ikke sjekket hva som fulgte med i pakken.

Greit om noen kunne rapportere litt rundt dette med oppsamling av støv under skjermen ;)

Og hvorvidt skjermen er så håpløs som Engadget skal ha det til?

Av svenskene som har fått dem, som begynner å bli ganske mange nå, har jeg ikke sett noe til støvproblemet. Men det burde vel tross alt ta noen dager..

Og, de fleste har vel fått med seg at skjermen ikke er slik Engadget skriver, men den er ikke like bra i sollys som ellers. Men nå er vel kanskje ikke solen den sterkeste om dagen i denne delen av verden :p

Lenke til kommentar
Virker som det utifra teksten ikke er støttet i det hele tatt? Hadde vært kult med NES/SNES emulator =)

Dolphin Browser har f.eks. multitouch, det har jeg testet selv. Så dette er nok implementasjonsspesifikt.

Jeg har på litt over et døgn ikke sett noe støv under skjermen, men det er vel litt vel tidlig. Og skjermen er bra etter min mening, mye mer lyssterk enn iPhone.

Lenke til kommentar
-Scandinavian Keyboard (skal gi æøå, men har ikke fått den til å virke ennå, mulig den er for tidligere versjon av Android).

Fungerer fint hos meg :)

Prøv å se om du kan velge Scandinavian keyboard under Settings -> Language & Keyboard.

ingen som selger en sånn i oslo ommerådet?for rundt 5000?

Lenke til kommentar
-Scandinavian Keyboard (skal gi æøå, men har ikke fått den til å virke ennå, mulig den er for tidligere versjon av Android).

Prøv å se om du kan velge Scandinavian keyboard under Settings -> Language & Keyboard.

Ja fikk den til å fungere etterpå. Synes grafikken var litt uklar, den er muligens ikke optimalisert til nexus'ens oppløsning. Har forøvrig lagt merke til uklar grafikk (pga omskalering) i et par andre progammer lastet ned fra market også.

Lenke til kommentar

Tror 5000 er litt lite med tanke på alt styret det er å få importert den, samt at man betaler nærmere 4500 for den.

Lenke til kommentar

Tror 5000 er litt lite med tanke på alt styret det er å få importert den, samt at man betaler nærmere 4500 for den.

rundt 5000 kan også være 5500-6000 også det da.har lyst på en i dag er det noen som vet om noen som selger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...