Riot™ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ser ikke ut til at jeg bestiller denne allikavel... http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=613115 Skjermen er jo ikke fast en gang... Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Rundt 800 nye applikasjoner inn i Android Market forrige uke. Noen dager til telefonen kommer nå. Lenke til kommentar
Maniac Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Fikk trackingnr i går , får den på torsdag\fredag. iPhone vs Nexus1: http://dailyiphoneblog.com/2010/01/09/goog...deo-comparison/ Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Sendingen er sendt fra avsenderland 10.01.2010 09:25 Sendingen er sendt fra avsenderland 09.01.2010 13:24 Ankommet til eksportbehandling 09.01.2010 13:23 Sendingen er innhentet 07.01.2010 23:12 Hadde håpet å få tlf nå i begynnelsen av denne uka,men ser ut som tlf har store problemer med å forlate USA av en eller annen grunn. håper det går bra denne gangen Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Til dere som har bestilt Nexus One Laderen som følger med passer vel ikke i norsk kontakt. Hvor kjøper dere lader til Nexus One? Er det viktig at det er samme specs som originalladeren? Styrke,spenning.. osv.. Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Til dere som har bestilt Nexus One Laderen som følger med passer vel ikke i norsk kontakt. Hvor kjøper dere lader til Nexus One? Er det viktig at det er samme specs som originalladeren? Styrke,spenning.. osv.. Er ny standardlader på mini-usb. Så kan kjøpes hvor som helst. Evt kommer det med pc-kabel som også lader Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Til dere som har bestilt Nexus One Laderen som følger med passer vel ikke i norsk kontakt. Hvor kjøper dere lader til Nexus One? Er det viktig at det er samme specs som originalladeren? Styrke,spenning.. osv.. Har masse ladere fra HTC før, hvor man bare plugger i USB-kabelen, så regner med den funker. Lenke til kommentar
Mr. Sad Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Til dere som har bestilt Nexus One Laderen som følger med passer vel ikke i norsk kontakt. Hvor kjøper dere lader til Nexus One? Er det viktig at det er samme specs som originalladeren? Styrke,spenning.. osv.. Har masse ladere fra HTC før, hvor man bare plugger i USB-kabelen, så regner med den funker. Hm,har ikke HTC kjørt på mini USB? N1 har vel den nye standarden micro USB Lenke til kommentar
Spectre Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Laderen som følger med passer vel ikke i norsk kontakt. Regner med at en slik vil kunne brukes med US laderen: http://dealextreme.com/details.dx/sku.3529 Alternativt så er det bare å lade med microusb. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Hm,har ikke HTC kjørt på mini USB? N1 har vel den nye standarden micro USB Stemmer, men regner med det følger med en usb->microusb, slik at du får koblet den til pcen. Jeg har jo 3-4 stk 220->USB som jeg har fått fra HTC før. I værste fall får jeg køjpe en microusb kabel, eller det har jeg forresten liggende også. Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Laderen som følger med passer vel ikke i norsk kontakt. Regner med at en slik vil kunne brukes med US laderen: http://dealextreme.com/details.dx/sku.3529 Alternativt så er det bare å lade med microusb. Takk for tipset.. Har bestilt en "flat to round-adapter" fra dealextreme nå. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Det blir jo en veldig klønete løsning, bedre å kjøpe en 220 til usb. Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Ser ikke problemet med den løsningen? Er dette jeg har gjort selv med US ladere. Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Noen som har fått den? Om så, kan dere prøve voice funksjonen med Norsk språk? Kan hende vi må vente til Norsk rom før vi kan få brukt denne. Er sykt skeptisk til å bestille nå, pga problemet med støv under skjermen som virker mer utbredt enn på noen andre telefoner (selv iPhone). Lenke til kommentar
SirJames Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Da er HTC Dream G1 solgt,sender den avgårde i kveld, og Nexus One er på vei i posten. Har vel den i handa om en uke er jeg heldig. Nå må jeg klare meg med min gamle sliter Nokia E65 imens :!: Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Tja, er det for mye støv, får man vel bytte den ut Forøvrig, Kennet_H, den klønete løsningen blir jo at det blir en ekstra, unødvendig kontakt. Noe ekstra deler du må holde styr på. Og ser ikke spesielt bra ut spørr du meg Kjører også den løsningen selv på noen andre US-ladere, men hadde ikke giddet det til mobilen. Spesielt ikke ettersom det finnes bedre løsninger Lenke til kommentar
Riot™ Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 Tja, er det for mye støv, får man vel bytte den ut Innen 14 dager ja, men det klarer du ikke om du bor i Norge. Du mister også graveringen da. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 (endret) Har ikke gravert, og klarer fint å returnerer den innen 14 dager. Dessuten tipper jeg HTC fikser det uansett, med tanke på garantien til Google/HTC. Dessuten, hadde jeg hatt den gravert, kunne jeg fint ha fått beholdt det også Edit: Finner nok uansett ikke ut det på noen dager, men i værste fall så får man prøve å ta det på garantien senere, eller via mobil-forsikringen Ser ingen problemer, bare løsninger Endret 11. januar 2010 av ZyberZone Lenke til kommentar
kenny28 Skrevet 11. januar 2010 Del Skrevet 11. januar 2010 De som mottar/får testet telefonen må legge inn en omtale med en gang sånn at vi andre får bestilt fortest mulig ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå