fiskercool Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei lurte bare om hvor mange PC'er man kan bruke på et Windows7 lisens? Har selv 3 PC'er og kjøpe 3 lisens, hadde ikke vært noe særlig. Takker for svar. Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 På en vanlig lisens så er det 1 PC som gjelder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Ryktene sier at Microsoft skal lage en familielisens for windows 7 der du kan installere på 3 maskiner, men da må du kjøpe en familielisens. Man får se om det stemmer den 22 oktober... Lenke til kommentar
myhken Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ryktene sier at Microsoft skal lage en familielisens for windows 7 der du kan installere på 3 maskiner, men da må du kjøpe en familielisens. Man får se om det stemmer den 22 oktober... Trolig blir jo dette som med Vista = man får 3 lisenser til en "billigere" penge som de kaller familiepakke. Så uansett blir det 1 lisens = 1 pc. Jeg benyttet meg av familiepakken på Vista. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Ryktene sier at Microsoft skal lage en familielisens for windows 7 der du kan installere på 3 maskiner, men da må du kjøpe en familielisens. Man får se om det stemmer den 22 oktober... Trolig blir jo dette som med Vista = man får 3 lisenser til en "billigere" penge som de kaller familiepakke. Så uansett blir det 1 lisens = 1 pc. Jeg benyttet meg av familiepakken på Vista. Ikke helt trygg der. De har en officepakke som kan installeres på 3 maskiner med samme nøkkel. Man skal vel ikke se bort fra at det kanskje kan skje med W7 også. men som historien tidligere har vist, 1 nøkkel pr. maskin (om man ikke har en vlk da;). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå