zaqqoZeq Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Typisk at jeg ikke vinner en konkurranse som har som premie akkurat noe jeg skal til å bestille.. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hah you're not alone xD Meeen jeg syntes da Noctua kan invistere noen LED's i de dyre viftene sine.... Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hah you're not alone xDMeeen jeg syntes da Noctua kan invistere noen LED's i de dyre viftene sine.... Naah, kjøper mest Nocyua fordi de ikke er fancy med lys ... Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) Du mener en helt random drop-out kid med 28 innlegg ....vant? Antall innlegg på forumet har da ingen ting å si, han er like mye en verdig vinner som en med eks. 1475 innlegg. Eller 20000 innlegg Endret 7. oktober 2009 av Mr.Anki Lenke til kommentar
techs Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jippi! Nå hiver jeg ut standardviftene i P182 Lenke til kommentar
DGN Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Dette var jo en hyggelig overraskelse så se mitt eget navn her =D Skal nok komme godt med disse viftene =D Gratulerer til andre vinner også =d Lenke til kommentar
Occi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jaja, hva er sjansen for å bli trukket ut uansett? Lenke til kommentar
RJay Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Takk for gratulasjoner Ja, dette var en hyggelig overraskelse midt på dagen Skal vel kanskje bytte ut de gamle Mist-viftene med disse to helt nye Noctua-vifter Gratulerer til dere andre vinnere også ^^, Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hah you're not alone xDMeeen jeg syntes da Noctua kan invistere noen LED's i de dyre viftene sine.... Lies. Noctua er stilrent. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Som en av/på knapp da? Dere er virkelig blitt noen sære LED anti-terrorister as. Jo mer lys jo BEDRE ! Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Æsj, nei. LEDs er.. Corny. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Mykje lys....og mykje varme. Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Gratulerer alle vinnere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå