RBW Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vinnerne av vår kabinettviftekonkurranse er nå trukket. Les mer Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer, ble ingen ting på meg nå heller. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hvor mange deltagere var det? og hvor mange var det med riktig svar? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hadde alle svar riktige, men vant jo ikke. Må være svartelistet Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gratulrer til vinnerene, men dere skreiv feil. Jeg heter Rune Iversen, ikke einar.. Håper dere ikke bommer på adressen også! ;D Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Selv om jeg ikke vant, fikk jeg i hver fall bekreftet at jeg hadde rette svar Gratulerer til de som vant! Lenke til kommentar
Martin HaTh Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gratulrer til vinnerene, men dere skreiv feil. Jeg heter Rune Iversen, ikke einar.. Håper dere ikke bommer på adressen også! ;D Da tror jeg de mener en annen. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Awww... Gratulerer de som vant Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Helt klart noe galt med hvordan dere trekker ut vinnere siden jeg ikke ble trukket.. Lenke til kommentar
PetriZide Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Selv om jeg ikke vant, fikk jeg i hver fall bekreftet at jeg hadde rette svar Jepp, google virker Gratulerer til vinnerne! Noctua kan det å lage vifter,dere blir nok ikke skuffet Lenke til kommentar
in-ura Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hvordan trakk dere ut vinnere, og hvor mange var med? synd jeg ikke vant, men alle kan ikke vinne, right? Lenke til kommentar
St_Peter Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dette var gledelige nyheter til en ellers så trist og regnfullt dag i Oslo! Lenke til kommentar
Redman Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er sikkert bare tulle navn. RBW sitter alene med en eske full av vifter Har aldri møtt noen som har vunnet noe.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gratulrer til vinnerene, men dere skreiv feil. Jeg heter Rune Iversen, ikke einar.. Håper dere ikke bommer på adressen også! ;D Da tror jeg de mener en annen. Neei, det må være en feil! ;D Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gratulerer! Skulle ønske det var meg Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Selv om jeg ikke vant, fikk jeg i hver fall bekreftet at jeg hadde rette svar Jepp, google virker Gratulerer til vinnerne! Noctua kan det å lage vifter,dere blir nok ikke skuffet Ja, det gjør det sikkert, men jeg foretrakk wikipedia og evnen til å se sammenheng til denne konkurransen Endret 6. oktober 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
Ragequit Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Disse skal komme godt med til min nye Thermalright True Black 120. Takk Hw.no & Noctua! Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du mener en helt random drop-out kid med 28 innlegg ....vant? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå