Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Hei Fikk mobilen igjen fra reprasjon i går (7250), og tror de har slettet alle de norske ordene i ordboken. Når jeg nå skal skrive sms må jeg skrive ordet inn manuelt hver gang, for den finner ingen ord. Men når jeg først har lagret det ene ordet, går det fint neste gang, men språket vårt har en del ord.. Finnes det noen måte jeg kan laste inn norsk språk på den igjen, og hva har de gjort med den siden dette har forsvunnet? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 OT: reperasjon på nokså ny mobiltelefon? hvorfor? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Fordi jeg fikk ikke overført bilder fra mobilen til datamaskinen, men det viste seg at var pga Nokia PC Suite, og ikke telefonen. Bruker nå Oxygen, og det virker bra - etter tips fra trancedancer. Tror de har formatert den eller noe slikt inne på verkstedet. Lagt inn ny firmware?? Lenke til kommentar
Xeniobus Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 De har vel tatt å gjenopprettet fabrikk innstillinger. Men hvor mye kostet Oxygen. Funker det bare til Nokia? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Prisen er jeg usikker på. Står vel på hjemmesiden deres. Bruker nå en Trial versjon, og den har de fleste mulighetene. Men jeg kommer nok til å kjøpe det ja. Om det funker til andre enn nokia det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 De har vel tatt å gjenopprettet fabrikk innstillinger. Men den var ikke så dårlig når jeg kjøpte den første gang engang Lenke til kommentar
YBD Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Mens du skriver en melding, trykk "Velg" og så "Ordliste". Er det norsk som er valgt? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 22. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2003 Mens du skriver en melding, trykk "Velg" og så "Ordliste". Er det norsk som er valgt? Der var menyen jeg ikke fant ja...... Skammer meg egentlig over å si at dette var feilen, menmen.. Man lærer så lenge man lever? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå