Jakoozie Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Novemberutgave av Gameinformer bekrefter at Epic Mickey er eksklusivt til Wii og utvikles av Warren Spector med team. Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Nok en god grunn til å kjøpe seg Wii for min del i alle fall =) Lenke til kommentar
lolidude Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er det ikke sånn att 'Epic' og 'Episk' ikke er det samme? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 OT: Det er nøyaktig det samme. Norske og engelske ordet av den storslåtte handlingen. Personlig foretrekker jeg det norske ordet, da det engelske har nærmest blitt voldtatt av ungdommer som skal beskrive noe morsomt. =) Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Se filmen hos Youtube Endret 6. oktober 2009 av Fluesoppen Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Oi! Dette kan jo bli skikkelig spennende. Mikke Mus har alltid vært en helt, og Deus Ex er et av mine absolutte favorittspill. Høres ut som en herlig, om noe pussig, kombinasjon. Endret 6. oktober 2009 av OML Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg