Welhaven Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Specs: Windows XP Intel Core 2 Duo P8600 2.4GHZ 4GB RAM Mobile Intel 4 Series Express Family 1024MB Duger denne til noen spill som helst? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 den drar nok ikke annet en flash spill Lenke til kommentar
flywheel Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Disse specsene stemmer vel ikke helt:-) Den har nemlig et 160M kort, noe som gjør den litt bedre. Den er ingen spillmaskin, men takler enkle spill uten problem(CSS, BF2 etc.) Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Disse specsene stemmer vel ikke helt:-) Den har nemlig et 160M kort, noe som gjør den litt bedre. Den er ingen spillmaskin, men takler enkle spill uten problem(CSS, BF2 etc.) Bare tok de fra DXDiag jeg... Tja tja.. Da får man begynne å spare da. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 skal du ha "spill bbærbar" må du opp i minimum 6-7000kr Lenke til kommentar
Welhaven Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 skal du ha "spill bbærbar" må du opp i minimum 6-7000kr Ja - men dette er jobb PC-en, så skulle bare sjekke hva mulighetene var... Må uansett få kjøpt noe, fordi jeg dør av at jeg ikke har fått spilt Fallout 3 ennå. Eneste som er møkk med å bruke flere tusen på PC, er jo at den er "gammel" om et år, kanskje litt over. Frister derfor med en PS3 Slim, men vet ikke hvordan jeg skal klare å venne meg til håndkontroll og ikke mus. Hmm.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå