Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg trente triseps og bryst igår og skal ta biseps nå. Er det så lurt å trene så ofte uten mer restitusjon? Treninsopplegget mitt er nå man: Triseps og bryst (dumbell press, dips, psuedo pushups) tirs: Biseps (hang ups ++) Onsdag: Mage, bein og fleksibilitet Tors: Samme som man Fredag: Samme som tirs Lørdag: Akrobatikk, fleksibilitet og balance Søndag : Fri Btw jeg trener for få stor egenvekts styrke (ala eller , ikke for å bli "stor bodybuilder" ) Om noen har noen flere tips til slik trening/trenings opplegg (eventelt forum som spesialisere seg innen denne typen trening) så setter jeg pris på det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du skal vel ha restitusjon hver 4-6 uke.. Spørs litt på hvor hardt du trener. Når jeg trente 5 dager i uken, så hadde jeg en uke fri etter samme periode. Men restitusjon er for å "slippe" og ha fri og heller tar lavere vekter og flere reps.. Men jo, hver 4-6 uke og i ca en uke skal den vare.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hva med mellom treningsøktene? Det funker fint å trene biseps og skuldre dagen etter triseps og bryst? Lenke til kommentar
pound99 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Trener du ikke ben? Trene 6 dager i uken blir for mye, jeg ville ikke ha anbefalt det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg tar Biceps og bryst på mandag, og triceps og rygg på onsdag og evt bein på fredag (er redd for å vokse ut fra resten av buksene mine) Men joda, det går, men jeg ville hatt mellomrom.. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har selv kjørt: dag1: rygg, biceps dag2: bryst, triceps, skuldre dag3: Bein, mage dag4: hvile dag5: rygg, biceps dag6: bryst, triceps, skuldre dag7: Bein, mage Øktene varte mellom 40-60min Intensiteten på øktene variert fra gang til gang. Eneste minuset er at du må være i form hver eneste dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå