linerh Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg har ikke stativ. Så jeg måtte være lit kreativ og sette kameraet på benken i ett busskur. Ønsker konstruktiv kritikk og forslag til hvordan jeg kunne ha gjort bildet bedre. Kamera: Canon EOS 450D Objektiv: Canon EF 50mm f/1.8 || Lukker: 1/4 sek Blender: f/4,0 ISO: 100 Lenke til kommentar
DasDiskusjonsDude Skrevet 6. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 6. oktober 2009 Eit spennende bilde, lukkertid er ganske spennende å endre på om du vil ta eit pennende bilete. Om du vil gjøre det enda meire spennande, må du eksperimentere litt, og finne ut kva som er det beste. Ta mange bilder, og velg ut det du synest er det beste, du trenger ikkje å slette de andre blildene:) Gameplayer50 Lenke til kommentar
Thorbørn Skrevet 7. oktober 2009 Rapporter Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei, jeg tor at vis du hadde stelt deg på gresset mellom veiene og tatt bilde av mer av veien og bilene, slik at du får rødt og hvitt lys Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå