3xplosiv3 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Legger inn mitt bilde av jordet mitt tidlig en morgen, hvor sola skinner igjennom tåken. Supert med mye positiv kritikk! Lenke til kommentar
Speik Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fin atmosfære, men stolpen er ganske tilfeldig (?) plassert i komposisjonen. Jeg ville rett og slett ha beskjært den bort. Lenke til kommentar
simen_k Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Liker stemningen du har fanget her. Liker linjene som går innover i dypet og forsvinner bak tåken. Men kraftstolpen ville jeg ha unngått Lenke til kommentar
3xplosiv3 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Fin atmosfære, men stolpen er ganske tilfeldig (?) plassert i komposisjonen. Jeg ville rett og slett ha beskjært den bort. Sant det, satt og tenkte over det, måtte ta bildet mens jeg løp til toget. Jeg prøvde å ta det vekk, men falt litt fram og tilbake. Valgte å ha den der for å ha et referanse punkt. Uten den så synes ihvertfall jeg at det ble veldig tomt. Skal prøve igjen å fjerne den Lenke til kommentar
Targa_PC Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Min mening er at stolpen bør være der. Den gir ekstra dybde i bildet. Lenke til kommentar
Tidlaus Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Uten stolpen blir bildet tomt og kjedelig å se på. Stolpen gir bildet dybde og fungerer som et referansepunkt. Kunne kanskje brukt det gylne snitt litt bedre til din fordel her. Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tøft bilde. Er enig i at stolpen burde få stå. Hvis jeg skulle kritisert noe mer så var det kanskje litt mye utbrent? Men fint fanget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå