Janster Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hater så inderlig det faktum at jeg ser spill etter spill bli lansert på PSP, mens lite havner på min nyinnkjøpte PS3. Hvorfor kan ikke de samme spillene infinne seg også på PS3, eller er det meningen av de vil ha oss vekk fra PS3 og til Xbox. Slik det står nå er PS3 et klart dårlig kjøp spillmessigt. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hater så inderlig det faktum at jeg ser spill etter spill bli lansert på PSP, mens lite havner på min nyinnkjøpte PS3. Hvorfor kan ikke de samme spillene infinne seg også på PS3, eller er det meningen av de vil ha oss vekk fra PS3 og til Xbox. Slik det står nå er PS3 et klart dårlig kjøp spillmessigt. Hva er galt med de spillene som blir lansert for PS3 da ? Hva med å sjekke ut litt eldre titler. Det at det er litt ekstra rush på PSP fronten skyldes jo at PSP-GO akkurat ble lansert. En "ny" spill-platform må jo helst komme med en del spill. Lenke til kommentar
Marsan Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gi beng i det der da. Er jo masse PS3-tittler som ikke kommer til PSP. Irriterer meg grønn av det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå