E7ite Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hei, har flyttet i leilighet kor det bare er mulig med trådlaus nettverkstilkopling. Problemet med det er at rommet kor eg har pcen er det dårlig dekning. Eg har lagt merke til eit datapunkt som ser ut til å lede opp til dei som bur oppe. På boksen står det Telenor, og når eg tok av lokket så såg eg at det var 4 leiarar inni, 2 av dei var koplet til. Det eg lurer på då, er om det er mulig å bytte desse om oppe og nede for å kunne bruke det som eit nettverkspunkt til PC? (pluggen som går i sjølve punktet er vanlig Rj45(?)) Om de lurer på meir bare spør. Har forresten alt av utstyr eg treng for å gjere dette, til og med ein ossilator om eg skulle ha problem med å finne det igjen hos dei oppe:) Sondre Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Det er vel telefonuttak du har nede. Det kan hende du kan bruke kabelen til overføring av data. Sannsynligvis kan du oppnå 10Mbit hvis den ikke er for lang. Du må koble til 1,2,3 & 6 i samme fargekode på begge plasser i såfall. Vær obs på at noen slike bokser starter med 45123678. Er det fargekoder i boksen, så bruk de orange og grønne tilkoblingene. Endret 6. oktober 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takk for raskt svar:) Er ikkje meir enn ei ADSL linje på 5 mbit i huset, og pcen min skal kun på internett og ikkje noko nettverk, så det er ikkje eit problem. Sondre Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Du får melde fra om resultatet Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det skal eg gjera, snakka nett med huseigar, han sa at personen som budde der tidligare hadde hatt eit eige abbonement, og han trudde det var eit punkt til det nede oppe med hans. Lenke til kommentar
E7ite Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 Hmm, fekk ikkje eit heilt klart svar hos han. Han hadde høyrt at det var eit tidligare sjølvstendig abbonement til leiligheten. Og at det mest sannsynlig kom inn på samme plass som hans abbonement gjorde, på loftet. Han skulle sjekke opp i om det var slik. Trur eg bare skal gjera det enkelt, og kjøpe ein wireless ethernet bridge(?) Er det korrekt? Etter som eg forstod det var det ein type AP som kopla seg til router og gav meg kablet tilkopling. Då kan eg plassere den kor signalet er best, og trekke kabel til stasjonær. Noken anbefalingar på dette punktet? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Ethernet converter: https://prisguiden.no/product.php?productId=63009 Trådløs repeater: http://www.ps.no/artdtl.aspx?i=113184 Alternativt kan du bare skaffe deg en kraftig usb-dongle og bruke 5M lang USB for å finne godt signal. http://www.data-alliance.net/-strse-146/Al...-USB/Detail.bok Denne har god mottaker og lang rekkevidde, litt høy effekt... Endret 8. oktober 2009 av la7dfa.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå