abene Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det populære antivirusprogrammet AVG er nå tilgjengelig i ny versjon. Les mer Lenke til kommentar
Dunno1987 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lastet ned nå og installert... Den husket ikke at jeg ikke vil at den skal scanne når maskinen starter hvis den har misset en scan, og den husket heller ikke at den skal søke etter rootkits... Med andre ord, alt den fikk med seg av scanne innstillinger var tidspunktet :S Begynner også å bli rimelig stor, 110 MB ca... Mot 90 MB for forrige. Har ikke så mye å si da, båndbredde er billig uansett. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 det er bra at avg har kommet med en ny versjon nå får laste ned å installere når jeg kommer hjem fra jobb:) Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Filer som er merka trygge kan vel bli infisert seinere? Da vil jo programmet hoppe over disse. Men er sikkert greit nok, kan vel bare ta en re-sjekk av disse filene av og til. Lenke til kommentar
Johsse Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) AVG har jo lenge levert brukbare gratis anti-virus og spyware. Men, det er nok ikke det tryggeste alternativ Har selv brukt gratis versjonene på min egen PC lenge og har ikke vært bort i virus på lang, lang tid. Endret 6. oktober 2009 av Johsse Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 110 mb?? skjønner ikke hvorfor det skal være så stort. Noen testet dette og som kan komme med en tilbakemelding? Lenke til kommentar
perlk Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Lastet ned og installerte, så kom jeg ikke på nett. AVG blokkerede nettilgangen. Installerede en gang til, så gik det bedre, men AVG vil ikke godkende ITavisen, sier der er virus. Hmm, ikke imponeret... Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Sikker på at det ikke stod at ITavisen er søppel? I så fall, et veldig bra produkt. Lenke til kommentar
Thorbear Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har testet AVG 9.0 i en litt lengre periode. Fungerer minst like bra som 8.0 og 8.5, eneste jeg har funnet som jeg ikke likte var at det ikke lenger er noen fin knapp man kan trykke på for å stenge AVG. Lenke til kommentar
Exiztzor Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 hvordan synes folk at den nye avg fungerer da? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Funker resident shield i W7 uten å ta 100% cpu nå? Lenke til kommentar
LinoraN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror jeg holder meg til 8.5, avg har bare blitt mer og mer ressurskrevende etter hver oppdatering. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tror jeg holder meg til 8.5, avg har bare blitt mer og mer ressurskrevende etter hver oppdatering. Jeg kan anbefale avira antivirus, bruker lite ressurser, enormt enkelt og raskt interface, og bruker ikke særlig mye resurser. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Tja. Tok vell bortimot 9t med scanning her sistgang hele maskinen ble scannet. Scan started: 1.oktober 2009, 13:00:01 Scan finished: 1. oktober 2009, 22:46:26 9 hours 46 minuttes 24 seconds... Antall filer: 1832383 50% mindre scannetid? Får håpe det.... Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Blir det free version av denne? Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Om noen uker sier de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå