Bonoboy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Fikk den geniale ideen om og invitere en jente ut på biljrad date, men jeg kan seriøst ikke spille. Noen nyttige tips ville vært konge:) Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Som med de fleste idretter så kreves det mange(!) timer med trening, det finnes desverre ingen erstatning. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Selv om du har invitert ei jente på biljard-date, betyr ikke det at du må være best i verden. Som oftest like morsomt når man er totalt elendig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Som Eksentron sier. Kan godt tenkes hu blir minst like sjarmert om du suger med stil aka gjør det til en morsom opplevelse, som om du hadde vært god. Dersom du hadde vært dritgod, kan det tenkes hu heller hadde blitt småoppgitt over at du skal vise deg fram og brife for henne. Lenke til kommentar
Bonoboy Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Som Eksentron sier. Kan godt tenkes hu blir minst like sjarmert om du suger med stil aka gjør det til en morsom opplevelse, som om du hadde vært god. Dersom du hadde vært dritgod, kan det tenkes hu heller hadde blitt småoppgitt over at du skal vise deg fram og brife for henne. Det er jo sant det, men det er jo ikke akkurat bra inntrykk om man virker helt hjelpeløs:/ Lenke til kommentar
Meland Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er mye bedre å være rævva i det å se humoren, enn å bare være drit god. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er da ingen krise om du ikke kan spille. Hun vil nok bare synes det er gøy. Blir mye enkel og lettvindt latter av slikt Lenke til kommentar
Bonoboy Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Det er mye bedre å være rævva i det å se humoren, enn å bare være drit god. det er sant, men det er ikke helt meg. Skal gjøre alt i min makt for å vinne;) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Then you're just stupid... Greit nok at du kan prøve å vinne, men å lære seg biljard bare pga. en date er tåpelig imo. Blir mye morsommere og hyggeligere om du har litt selvinnsikt, og ler av dine egne tabber osv. Endret 6. oktober 2009 av Eksentron Lenke til kommentar
Bonoboy Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Then you're just stupid... Greit nok at du kan prøve å vinne, men å lære seg biljard bare pga. en date er tåpelig imo. Blir mye morsommere og hyggeligere om du har litt selvinnsikt, og ler av dine egne tabber osv. Ja det er sant nok det:) Det er jo alltid gøy å imponere litt, men det blir nok koselig uansett. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, det er gøy å imponere litt, men når du skriver at du skal gjøre alt i din makt for å vinne tenker hun at du bare skal vise deg (som sagt tidligere), noe som er turn-off to the max. Etter min erfaring går daten best om jeg er totalt elendig, og samtidig ler av meg selv. Lenke til kommentar
Bonoboy Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Ja, det er gøy å imponere litt, men når du skriver at du skal gjøre alt i din makt for å vinne tenker hun at du bare skal vise deg (som sagt tidligere), noe som er turn-off to the max. Etter min erfaring går daten best om jeg er totalt elendig, og samtidig ler av meg selv. Ser den, får heller finne på noe helt rå vitser;) Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Bare ikke press det frem. Spøk om ting som skjer in-the-moment, f.eks. en som gjør noe merkelig osv. Null poeng å pøse ut dårlige Donald-vitser osv. da man bare vil virke rar og barnslig osv. Lenke til kommentar
Meland Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Hvis du pøser på med "helt rå vitser" samtidig som du "gjør alt i din makt" for å vinne så vil jeg tro det øker sjangsene for noen "å herregud" tanker om deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå