Gå til innhold

Hvordan lære biljard JÆVLIG fort?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-77do0b

Som Eksentron sier. Kan godt tenkes hu blir minst like sjarmert om du suger med stil aka gjør det til en morsom opplevelse, som om du hadde vært god. Dersom du hadde vært dritgod, kan det tenkes hu heller hadde blitt småoppgitt over at du skal vise deg fram og brife for henne.

Lenke til kommentar
Som Eksentron sier. Kan godt tenkes hu blir minst like sjarmert om du suger med stil aka gjør det til en morsom opplevelse, som om du hadde vært god. Dersom du hadde vært dritgod, kan det tenkes hu heller hadde blitt småoppgitt over at du skal vise deg fram og brife for henne.

Det er jo sant det, men det er jo ikke akkurat bra inntrykk om man virker helt hjelpeløs:/

Lenke til kommentar

Then you're just stupid...

Greit nok at du kan prøve å vinne, men å lære seg biljard bare pga. en date er tåpelig imo.

Blir mye morsommere og hyggeligere om du har litt selvinnsikt, og ler av dine egne tabber osv.

Endret av Eksentron
Lenke til kommentar
Then you're just stupid...

Greit nok at du kan prøve å vinne, men å lære seg biljard bare pga. en date er tåpelig imo.

Blir mye morsommere og hyggeligere om du har litt selvinnsikt, og ler av dine egne tabber osv.

Ja det er sant nok det:) Det er jo alltid gøy å imponere litt, men det blir nok koselig uansett.

Lenke til kommentar

Ja, det er gøy å imponere litt, men når du skriver at du skal gjøre alt i din makt for å vinne tenker hun at du bare skal vise deg (som sagt tidligere), noe som er turn-off to the max.

Etter min erfaring går daten best om jeg er totalt elendig, og samtidig ler av meg selv.

Lenke til kommentar
Ja, det er gøy å imponere litt, men når du skriver at du skal gjøre alt i din makt for å vinne tenker hun at du bare skal vise deg (som sagt tidligere), noe som er turn-off to the max.

Etter min erfaring går daten best om jeg er totalt elendig, og samtidig ler av meg selv.

Ser den, får heller finne på noe helt rå vitser;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...