robba3 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Er 15 år å jeg har tenkt til å kjøre opp til lett motorsykkel , å da har jeg tenkt å kjøpe ATV . Kan jo maks ha 125 cc på den , men blir det noe fart på den ? å hvilken atv som man kan registrere og kjøre med på vei som man kan ha på A1 førerkort ?¨ Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 ATV går enten under moped eller bil registrering, så lett lappen kommer du desverre ikke så langt med i denne smmenheng. det største du kan kjøre blir vel en 50cc ATV med maks lovlig hastighet på 45KM/T Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva ?!? men kan man ikke presse den høyere ? er maks hast på atven 45 eller er det på vei ? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 På 50cc ATV dvs moped er det maks lovlig hastighet, sånn siden det er en moped. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hva ?!? men kan man ikke presse den høyere ? er maks hast på atven 45 eller er det på vei ? Man kan jo selfølgelig få mere fart på den i fritt fall og lignende, eventuelt med trim. men det er ulovelig å trimme mopeder om de skal kjøres på vei. Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 er det ikke ov å kjøre større atv til 125 cc når du har lettlappen og M147 ? Lenke til kommentar
Turbo sindre Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Tatt fra motorscoop.no " Det er for eksempel løgn å si at man kan kjøre en ATV på 125 cc med 125 cc lett mc lappen. Her må det bil lapp til. " Lenke til kommentar
robba3 Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 da har jo jeg lært feil :/ takk for at dere rettet det opp så jeg ikke brukte 20 000 påen atv jeg ikke kunne bruke Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Hei! Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og dermed vil det være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Om du ikke endrer emnetittel kan tråden bli stengt. Når endringen er gjennomført er det flott om du bruker -knappen ved dette innlegget slik at en moderator raskere får fjernet denne moderatormeldingen. Reaksjoner og spørsmål rundt moderering skal gjøres på PM, ikke i tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå