oddi_s91 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg tenkte på å oppgradere skjermkortet mitt til GAINWARD PCI-E GeForce GTX285 1024MB DVI/HDMI, men så var spørsmålet om minnet mitt kommer til å sinke meg siden jeg kjører xp på 2gb ram for øyeblikket. grunnen til oppgradering er vel for å få mer fps og at mitt geforce 8800 gt begynner å dra på, så jeg bare lurte på om jeg må oppgradere ramen min samtidig med grafikk kortet, og eventuellt får jeg bedre fps da ? eller må jeg oppgradere noe mer ? kan jo og nevne at jeg har intel core duo e8400 3.00GHz prosessor. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 tror du vil få glede av litt mer RAM ja Lenke til kommentar
oddi_s91 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 tror du vil få glede av litt mer RAM ja meh, må vel skifte fra XP og da ;p ellers får jeg vel ikke utbytte av mer ram ? har lite lyst men må vel skifte en gang ;p Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 men om du venter en 20 dager så er windows 7 i butikkene, og da kan de passe fint med en windows 7 pro 64bit og et par RAM brikker til Lenke til kommentar
oddi_s91 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 men om du venter en 20 dager så er windows 7 i butikkene, og da kan de passe fint med en windows 7 pro 64bit og et par RAM brikker til mye ram tenker du jeg trenger da ? 4gb ? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 4GB holder i massevis for folk flest Lenke til kommentar
oddi_s91 Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 4GB holder i massevis for folk flest takker for hjelpen, tenker jeg prøver å anskaffe meg noe mere ram og eventuellt kjøpe et litt billigere skjermkort.. hm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå