Gjest lala22 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har nå hatt feber i snart 7 dager. Den har vært alt fra 38,5-39,0 på morgenen, og har steget så høyt som opptil 40,6 grader på kvelden. På natta, ligger jeg borti 39,0-39,5. Symptomer er som følger: Sterk hodepine bakerst på høyre side (det trykker, ganske så konstant) Veldig vondt i ryggen nederst på høyre side Stiv på høyresiden av nakken Vondt i høyre øret (stikker ofte) Utrolig kald, fryser som bare juling. Feberkramper Synes jeg begynner å få litt utslett på brystet (røde prikker) Tørrhoste (kommer alltid på kveldstid) Blod i urinen (svir litt når man tømmer tanken) Litt stråling i bena Har vært hos legen, og hu konkluderte med at det mest sannsynlig var en virus infeksjon. Altså influensa av noen slag, kunne være svineinfluensa. Litt senere med urinprøven kom henne frem til en mulig urinveisinfeksjon. Hu ba meg dra hjem, og pumpe i meg det som er av febernedsettende, noe jeg har gjort hele dagen. Hva i all verden er det her forno? fryser som om jeg er på nordpolen. Dette kan jo ikke være vanlig influensa, eller svineinfluensa for den sakens skyld? Har ikke klart å sove de siste 7 dagene, bare 1 time den dagen, 3 timer den andre etc. Så nå sitter jeg her etter 5 timer med å ha vridd med i smerte i senga for å prøve å sove. paaiinn, put me out of my misery. Lenke til kommentar
Gjest lala22 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 glemte å nevne at jeg er 18 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå