Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenter som visstnok oppfører seg annerledes rundt meg?

Gjest Curiousguy

Anbefalte innlegg

Gjest Curiousguy

Hei.

Når jeg og dama mi sosialiserer oss sammen med de forskjellige veninnene hennes, skjer det (ifølge dama mi) at veninnene hennes oppfører seg annerledes når jeg er der.

Altså, på det nivået der de sier/gjør uvanlige ting dama mi aldri har hørt lignende til, og de har visstnok et veldig markeringsbehov når jeg er tilstede. Dama mi blir nesten litt småirritert på oppførselen, og det fører til at vi somregel ikke er så mye med hennes veninner.

Jeg har jo ikke merket slikt selv, siden jeg aldri er med dem alene slik som Henne.

Hva er det et tegn på?

Om jeg hadde gjort det samme som gutt hadde det vært mer realistisk for meg hvis jenta var ei jeg var tiltrukket til. Men ikke vet jeg, jeg er bare nysgjerrig og vil ikke bli tatt for å være innbilsk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest curiousguy
Kanskje de ikke liker deg og prøver å overgå deg for å få dama di til å like dem bedre enn deg? Vanskelig å si hvem de faktisk tøffer seg for.. Kanskje de føler seg truet av ditt nærvær..

de prøver å virke mer "interessante" på et vis. De skal fremstå som så mye mer positive rundt meg, sier dama mi.

Lenke til kommentar

Ja da vil de vel bare virke som ordentlige personer da. Jeg oppfører meg forskjellig fra når jeg er sammens med bare kompisene mine enn når jeg er med både kompiser og kvinnfolkene deres.

Jeg er mer høflig, rolig og kontrollert, det er jo ikke fordi jeg prøver og imponere kjærestene til vennene mine, det er ganske enkelt fordi det sømmer seg ikke å være helt som jeg er når det bare er gutta.

Er meget mulig det er noe lignende på gang her. Tviler sterkt for at alle veninnene til dama di er ute etter deg.

Endret av Cpt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...