Joakim Skurk Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Between The Buried And Me besøker endelig Oslo, Onsdag 10. mars 2010. De er aktuelle med ny skive, The Great Misdirect. http://www.myspace.com/betweentheburiedandme Jeg gleder meg villt! Jeg fyller år 11. Mars, så dette blir litt av en feiring! (I år spilte Opeth 10. Mars.) Endret 5. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 De spiller med Lamb Of God og Job For A Cowboy! Dette blir genialt! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Aaah. Da blir det sikkert kort set. Tenkte de kom alene, men når jeg tenker meg om er det ulogisk at de skulle spilt på SS alene. Gjør om tråden senere, så den dekker alle banda'. Uansett. Det blir awesome kveld! Du skal feire meg, Torger. Endret 5. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Blir nok bra kveld fordet Selvsagt er jeg med å på feire deg, Joakim! Det skulle da bare mangle! Hvilken ukedag er dette på? Mulighet for nasch hos meg om det er i helga Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Som det står nevnt hele 2 ganger, Onsdag. Meneee... Kom igjen a'! Nach! x) Endret 5. oktober 2009 av LueDotten Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Der ser du.. Skylder på at klokka er på feil side av tolv, jeg Er vel ikke umulig at det kan la seg ordne fordet, men er litt tidlig å avgjøre det nå. Får se nærmere Mars Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Et av de beste metall-bands nå for tiden dette. Veldig eksperimentelle. Hva er aldersgrensen? Eller hva blir den? Noe som vet. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) G-e-n-i-a-l-t. Dette har jeg ventet på i mange år. Og dertil stor nedtur da jeg ser hvem de skal på tur sammen med. De er ikke engang hovedattraksjonen. Endret 6. oktober 2009 av Anathema Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 G-e-n-i-a-l-t. Dette har jeg ventet på i mange år. Og dertil stor nedtur da jeg ser hvem de skal på tur sammen med. De er ikke engang hovedattraksjonen. Det var småkjipt, ja. Men hey! Alt er bedre enn ingenting. Job for a Cowboy og LoG er da ikke så ille, men jeg ville helt klart hatt BTBAM som headliner når de først er her. Får håpe de kommer igjen alene på nyåret. Noen som har hørt det 4. bandet, August Burns Red? Sjanger? Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 August Burns Red er vel noe hardcore opplegg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har hørt det 4. bandet, August Burns Red? Sjanger? Ganske vanlig og kjedelig synes jeg. Devil Wears Prada-ish. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Skal August Burns Red også spille?! Det er et av favorittbandene mine! Sjekk ut sangene Composure og An American Dream. Joakim, du kommer til å like sangen som heter Meridian Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Hadde det ikke vært for de tre andre bandene + aldersgrensen hadde jeg vært der. Får heller kose meg hjemme i hele vinter med det nye albumet. Lenke til kommentar
Patton Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Halvveis off-topic, hvis jeg skulle ha kjoept et "Between..." album, hvilken anbefales? Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Jeg ville kjøpte det første albumet dems, som heter det samme som bandet Har vært å hentet billetten min forresten! Lenke til kommentar
Joakim Skurk Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Halvveis off-topic, hvis jeg skulle ha kjoept et "Between..." album, hvilken anbefales? Det kommer litt an på. Liker du best progdelen av bandet går du for Colors. Liker du bedre mer rett frem metalcore, går du for førsteskiva, som Hengende Lem nevnte. Du kan jo evt. sjekke de på Spotify, om du har det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Gleder meg enormt til konserten. Er stor fan av Between the Buried and Me og August Burns Red (som forøvrig er usammenlignbart med TDWP) og JFAC er to av favorittbanda mine. Lamb of God er rimelig kjedelig, men blir nok bra live uansett, selv om jeg heller ville hatt kun de tre andre (aller helst alle på hver sin dag med dødslange set) Lenke til kommentar
MovieGuy Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Job For A Cowboy blir fett som faen, i og med at siste skiva faktisk var overraskende jævlig bra. Siste til lamb of god skuffet litt og har sett de før. Between The Buried And Me og August burn red driter jeg i. Endret 13. oktober 2009 av MovieGuy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå