melsom Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Hei, jeg vurderer å selge mediasenteret mitt og lurer på hva jeg kan ta for den. Maskinen har følgende spesifikasjoner: Thermaltake LanBox kabinett Intel Core 2 Duo E8400 3.0GHz 4096MB DDR2-800 RAM Nvidia Geforce 9500 GT 1 x 500GB HDD (System/Lagring) 2 x 1TB HDD (Lagring) DVD-Brenner DVI-til-HDMI adapterkabel Endret 6. oktober 2009 av datating Omgjort fra reklameinnlegg til et spørsmål. Lenke til kommentar
streeter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg kjøper den for 1000 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Det er ikke lov å selge ting på forumet eller å reklamere for et salg eller produkt, det er imot rettningslinjene. Tråden er rapportert og blir nok snart stengt. Lenke til kommentar
melsom Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 I alle dager, spør da bare om dette er en bra pris for en slik pc, som så mange andre i denne delen av forumet. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Trådstarter spør om prisen han har satt på pc`n er fornuftig, noe denne delen av forumet er til. Endret 6. oktober 2009 av Xander^ Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da beklager jeg, så topic som kun sier du selger den. leste ikke der det stod om det er en grei pris. ser på innlegg 2 at han sier han kjøper den for 1000,- utifra dette trekker jeg en konklusjon. Dessuten skal man ikke linke til et salg som i dette tilfelle er finn, men liste opp spesifikasjoner og spørre om pris utifra dem. I dette tilfelle vil det bli sett på som snik reklame. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Da er førsteinnlegget omgjort til et spørsmål, da det er lov å spørre om det, men ikke reklamere for en auksjon på nettet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå