Gå til innhold

erfaringer med pcnorge.com?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Det lover ikke akkurat godt at ingen har meldt om erfaringer med denne butikken...heller ikke at de ikke har et telefonnummer på siden.

 

Nå har det nemlig gått to uker siden bestillingen- går det an å bruke så lang tid på å sende ut en enkel minnebrikke?

Lenke til kommentar

Hvis noen kjenner til denne butikken på noen som helst slags måte hadde det verdt bra å få beskjed. De har ikke telefon og svarer selvfølgelig ikke på mail.

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: hasund på 2002-02-12 02:35 ]

Lenke til kommentar

Og her kommer svaret fra PC Norge:

Hvordan i alle dager skal man kunne sende en rambrikke til en kunde som ikke har bestilt noen varer og heller ikke er registrert hos oss ?

Her virker det som om det er noen som vil sette oss i et dårlig lys, personene skriver jo også selv at han ikke har bestilt noe.

En konkurrent kanskje ? sa Hardware.no da jeg forklarte situasjonen til de, ikke vet jeg, men nå vet dere som leser hva som ligger bak.

PC Norge er et trygt og sikkert sted å handle.

 

Ha en fortsatt god dag til dere alle !

Lenke til kommentar

Hei igjen !

Så vidt jeg vet har det ikke vært noe galt, men det har vært noen tekniske problemer med telefonlinja de siste 14 dagene, ellers har det hendt at serveren har ligget nede. Jeg skal sjekke opp om dette kan være grunnen til at mail tydeligvis ikke har blir mottatt.

I snitt får jeg 20 mail i løpet av et døgn og svarer fortløpende. Du får prøve igjen !!!

 

Med vennlig hilsen

PC Norge V/Boye Hammer

Lenke til kommentar

Jeg har faktisk en bestilling inne...trodde det gikk tydelig frem. Bestillingen har jeg hatt inne i en måned, og hvis dere sjekker e-posten deres, så skal dere nok finne den, samt to-tre purringsbrev.

 

Jeg har da også tatt vare på svaret fra dere i PCNorge som bevis på bestillingen, jeg siterer:

 

"Din ordre nr: 110 er bekreftet og vil bli behandlet så snart som mulig.

 

 

 

Med vennlig hilsen,

PCNorge

http://www.pcnorge.com"

 

Jeg er ikke ute etter å sverte noen, men dersom jeg har dårlige erfaringer med en webshop nøler jeg ikke med å dele dette med andre. Eventuelle positive erfaringer ville jeg heller ikke nølt med å dele. Jeg har nok 99.999% av alle forbrukere med meg når jeg hevder dette- og forbrukerne er man nødt til å ta seriøst skal man drive webshop.

 

Hvis PCNorge ikke synes forbrukeren har rett til å klage når det gårt en måned uten verken svar på mail eller varer i posten, sier vel det sitt.

 

At jeg det blir antydet at jeg er en konkurent som er ute etter å sverte PCNorge synes jeg er en ganske frekk påstand - det bidrar ikke akkurat til et mer postivt syn på denne bedriften for min del.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke riktig hva som har skjedd, jeg finner ikke noen ordre til denne kunden. Eneste forklaring da er at orderen har falt ut av systemet. Har aldri opplevd dette før men har som sagt hatt noen problemer med serveren for litt tid tilbake.

Uansett synes jeg dette er en litt spesiell situasjon, jeg svarer på mail fra kunden, som i tillegg til å skjelle oss ut på en SVÆRT grov måte, bruker forskellige navn ??

Eneste grunnet til at jeg svarer her er for å vise at jeg driver et seriøst firma.

Synes forøvrig det er positivt å kunne dele erfaringer når det gjelder kjøp, her er et mye rart ute å går.

Personlig er jeg den typen som vil har valuta for pengene og god service på kjøpet. Dette er faktisk min viktigste forutsetning for å drive med salg.

 

Med vennlig hilsen PC Norge v/Boye Hammer

Lenke til kommentar

Jeg vil understreke at PCNorge her blander sammen to personer, og at "denne personen", hvis det er meg, ikke har sendt inn sinte mailer og skjelt de ut i svært harde ordelag.

 

Her har nok PCNorge blandet med Neo_Mandal, som i denne tråden skriver at han har sendt et slikt brev. Han sier jo også selv at han ikke har bestilt noe.

 

Jeg har altså ikke sendt mailer til PCNorge under forskjellig navn- det er snakk om to personer.

Har nettopp mottatt en mail fra PCNorge, og også besvart denne, så får vi sette vår lit til at det order seg.

Lenke til kommentar

Hei igjen !

Det er helt riktig, denne personen har gitt seg ut for å være vår kunde og deretter har forvirringen blitt total.

Beklager selvsagt at dette igjen har gått utover vår kunde (hasund).

Som sagt tidligere fikk vi en svært grovt mail fra neo.mandal, som da har utgitt seg for å være kunde som har bestilt varer, uten å ha gjort det.

Forvirret ?? Det er i allefall jeg.

Vår kunde (hasund), får sin vare når den igjen er på lager og da fraktfritt tilsendt som plaster på såret.

Ha en god dag !

 

Med hilsen PC Norge

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Fraktfritt tilsendt, du.

Det var for godt til å være sant.Her venter man i tre måneder uten at noen brikke dukker opp , og så blir jeg lei sirup-farten på pc'en- derfor purrer jeg, og får vite følgende:

 

Pc-Norge er tatt over av en annen eier fra og med 1. april.

Jeg ringte den nye eier og han kunne i en hyggelig tone fortelle meg om hvordan han planla å drive butikken osv, men ordrene til den forrige eieren gjaldt ikke, de var slettet alle sammen.

 

Jeg gidder ikke krangle (selv om jeg har skjønt at høflighet gir deg ingenting som kunde) så jeg unnlot å antyde at det neppe er god butikk å bare slette alle ordrer når en butikk/domene får en ny eier, og at det sikkert finnes reglement for sånt. Den vanlige kunde kan nemlig ikke se at dette plutselig er en "splitter ny" butikk- siden er jo helt lik.

 

Min lommebok var innstilt på januar( og tilhørende priser). Likevel, hadde jeg visst alt dette fra begynnelsen hadde jeg nok gladelig punget ut dyrere dommer dengang. Litt resignert nå. Skal vel klare å holde ut med skarve 64MB en stund til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...