Gjest Guest_Line_* Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 jeg er 32 år , singel , men har lyst på flere barn. Jeg har to barn. Bør jeg kjappe meg å finne meg kjæreste så fort som mulig for å få ett til.....? Eksen min sier at jeg bør kjappe meg. Men jeg orker ikke å kjappe meg.. og blir helt stresset av å høre på han. Kjærlighet tar tid. Hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1ZSK0pUMX2 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 EKSEN DIN ? Troll? Ja, du bør kanskje begynne å tenke på det, men gi eksen din er vel kanskje ikke den du bør ansette som rådgiver. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Er ikke dette samme tråd ? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...t=0&start=0 Den her og https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1130919 Endret 5. oktober 2009 av Thomas_H Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bør jeg kjappe meg å finne meg kjæreste så fort som mulig for å få ett til.....? Ja det høres ut som en kjempegod ide... Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Bare glem at jeg kjapper meg hehe. Jeg vil ha meg en rett kjæreste for en gangs skyld.... Vil ikke rote livet mitt til. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Vil ikke rote livet mitt til. Noe sier meg at det toget allerede har gått hvis du må spørre vilt fremmede om det samme rådet flere ganger i året... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Ro. Ned. Livmora. Tenke litt på barnet, kanskje? Mener å ha sagt dette før, også. Sprøtt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Kanskje litt oppmerksomhets syk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå