CharlzNOR Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei! Har nettopp kjøpt meg en bærbar pce med windows vista på.. har ikke så mye peiling på data som dere sikkert blir og skjønne på spørsmålet mitt her nå.. Jeg klarte og slette papirkurven på skrivebordet..dette går jeg utifra må jo være en snarvei..men finner den ikke igjenn, har søkt på pcen og alt? Hvordan kan man få opprettet denne igjenn tilbake til skrivebordet? Takker for alle henvendelser.. Lenke til kommentar
Crabs Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Når du høyreklikker på skrivebordet får du opp en meny, klikk på "tilpass". Et nytt vindu popper da opp, og i venstre kolonne (nedenfor "oppgaver") velger du "endre skrivebordsikoner". Enda et nytt vindu popper opp, der kan du huke av for "papirkurv" og så trykke på OK-knappen. Da skal du se ting løser seg Lenke til kommentar
CharlzNOR Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 hehe, se der ja Takker så mye for hendvendelsen ! Lenke til kommentar
Krisdoffer Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Gjorde denne tabben selv for en stund siden uten å vite hvordan man gjenoppretta ikonet. Ble til slutt til at jeg lagde ny bruker og måtte reinstallere alt. Men nå vet jeg det til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå