Hansy Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Audi, ekke det sånne der kjipe biler som det går 100 av i dusinet? Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Audi, ekke det sånne der kjipe biler som det går 100 av i dusinet? Nei, det var Alfa Romeo du tenkte på.... Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Audi, ekke det sånne der kjipe biler som det går 100 av i dusinet? Nei, det var Alfa Romeo du tenkte på.... Nei, er rimelig sikker på at det er Audi jeg mente. Kjipt å ha en bil alle har, og at de faller i staver dagen etter at de kom ut av VAG-fabrikken Lenke til kommentar
hean Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Nei, er rimelig sikker på at det er Audi jeg mente. Kjipt å ha en bil alle har, og at de faller i staver dagen etter at de kom ut av VAG-fabrikken Jepp, det er ofte slik med ordinære folk... de må ha spesielle biler for å føle seg spesiell Lenke til kommentar
kremt Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Latterlig å drive å rakke ned på hva andre kjøper. Jeg misunner deg den bilen, enorm komfort i B6`n. Uten tvil den beste bilen jeg har kjørt. Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 (endret) Nei, er rimelig sikker på at det er Audi jeg mente. Kjipt å ha en bil alle har, og at de faller i staver dagen etter at de kom ut av VAG-fabrikken smile.gif Morsomt å høre fra en som kjører en av bilverdenens mest bedritne merke. Endret 12. oktober 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå