Gå til innhold

Hva ville du ha gjort, vist du fikk all utgifter i 6 mnd dekket*

-Léon-

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpt opp microsoft, invistert masse penger i innland og utland, kjøpt meg en billig bil (les 20k) fikset opp denne fult og tatt det rolig resten av tiden :)

Etter de 6 månedene, lever jeg på pengene jeg får av microsoft og tar ut litt av det jeg har invistert og tjent der.

Lenke til kommentar

Tar det i to svarsvarianter (en med min årlige lønn, og en med ubegrenset)

1. Med ubegrenset tilgang:

Jeg hadde kjøpt meg hus i London, St. Andrews, New York, Kairo, Oslo (så har eg et sted å bo når eg er på tur). Kjøpt meg andeler i Newcastle United. Kvittet meg med alle lån eg har. Pusset opp mitt nåværende hus til det er tipptopp moderne. Kjøpt John Deer-traktor til gården som vi bor på (med tilhørende nødvendig utstyr (utover det vi har fra før). Fotballbinge på ene marken vi har hos oss. Grønt kort i golf, samt adgang til å spille golf ofte!. Gjort fjøsbygningen opp til en bowlinghall med tre baner (gården er nedlagt, så bygget blir ikke brukt til noe særlig per i dag.)

2. Med min lønn ville jeg gjort:

Spart meg opp en buffer på 75-100.000. Pusset opp litt i huset (overfladiske ting). Kjøpt inn masse god mat og fryst det. Kjøpt med PS3 Slim, kjøpt meg tv til å ha i 2. etasje, samt paraboldekoder i tillegg. Sørget for at bilforsikringen var betalt for et år fremover (har per måned i dag).

Tror det er det jeg kan klare å få til:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...