Estella! Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 første var hus så ville jeg gjort min store drøm: gå berserk med handling på ikea så dra til usa med min forlovede å shoppe som ne gal og bo på hoteller så til slutt gifte meg Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Jag hade köpt en ny dator och sedan surfat. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Kjøpt opp microsoft, invistert masse penger i innland og utland, kjøpt meg en billig bil (les 20k) fikset opp denne fult og tatt det rolig resten av tiden Etter de 6 månedene, lever jeg på pengene jeg får av microsoft og tar ut litt av det jeg har invistert og tjent der. Lenke til kommentar
Osturn Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Tar det i to svarsvarianter (en med min årlige lønn, og en med ubegrenset) 1. Med ubegrenset tilgang: Jeg hadde kjøpt meg hus i London, St. Andrews, New York, Kairo, Oslo (så har eg et sted å bo når eg er på tur). Kjøpt meg andeler i Newcastle United. Kvittet meg med alle lån eg har. Pusset opp mitt nåværende hus til det er tipptopp moderne. Kjøpt John Deer-traktor til gården som vi bor på (med tilhørende nødvendig utstyr (utover det vi har fra før). Fotballbinge på ene marken vi har hos oss. Grønt kort i golf, samt adgang til å spille golf ofte!. Gjort fjøsbygningen opp til en bowlinghall med tre baner (gården er nedlagt, så bygget blir ikke brukt til noe særlig per i dag.) 2. Med min lønn ville jeg gjort: Spart meg opp en buffer på 75-100.000. Pusset opp litt i huset (overfladiske ting). Kjøpt inn masse god mat og fryst det. Kjøpt med PS3 Slim, kjøpt meg tv til å ha i 2. etasje, samt paraboldekoder i tillegg. Sørget for at bilforsikringen var betalt for et år fremover (har per måned i dag). Tror det er det jeg kan klare å få til:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå