Gå til innhold

Hva ville du ha gjort, vist du fikk all utgifter i 6 mnd dekket*

-Léon-

Anbefalte innlegg

Kan begynne å si at når jeg skriver all utgifter i 6 mnd dekket, så mener jeg innen en vis seriøs grense, om jeg kan formulere det på den måten. Altså det å kaste vekk pengene på å prøve å bli verdens hersker osv er unødvenig å skrive om.*

Så ser etter reelle drømmer o.l. :)

Har i det siste tenkt litt på hva jeg ville ha gjort, hvis jeg (som emne sier) fikk utgiftene mine dekket i 6 mnd framover.

Det jeg ville ha gjort, var en jordomreisning. Kan ikke se for meg noe mere spennende enn å se kulturen de forskjellige landene har å tilby. Møte nye mennesker, se hvordan de lever og som sagt hvordan deres kultur er.

Hadde vært kult å få sett 'Wonders of the World/Seven Wonders of the Ancient World. Må være en opplevelse man aldri glemmer, jeg synes hvertfall idén virker veldig spennende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg ville iallefall tenkt meg godt om, flere har sier at de ville handlet masse men man må jo huske på at etter 6 mnd så må man faktisk ha råd til å betjene tingene. (Visst man ikke selger alt igjen da)

Hadde handlet som faen i 6 mnd og deretter solgt det når tiden var over.... og deretter reist rundt i verden siden jeg hadde tjent så mye på salgene :)

Lenke til kommentar

Jeg hadde kjøpt ting, ting og atter ting. Samt et sted å ha dem. Og jeg hadde gamblet. Mye.

Tror jeg missforstår litt. Det er ikke snakk om ubegrensede penger i 6mnd? :huh:

vist det var bare de reglene som du har satt opp her(ingen?) så ville det uansett vært rimelig lett å gjøre det om til ubegrensede penger.

Hadde invitert i en god del ting.

Rett og slett hadde jeg brukt muligheten til å prøve å gjøe meg selv styrtrik slik at jeg kunne ha penger nok til å slippe å tenke på penger noen sinne igjen.

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar
Jeg ville iallefall tenkt meg godt om, flere har sier at de ville handlet masse men man må jo huske på at etter 6 mnd så må man faktisk ha råd til å betjene tingene. (Visst man ikke selger alt igjen da)

Hadde handlet som faen i 6 mnd og deretter solgt det når tiden var over.... og deretter reist rundt i verden siden jeg hadde tjent så mye på salgene :)

Salgene? I teorien kunne du kjøpt microsoft.. Eller glem det. Du kunne kjøpt Gates!

Edit: dobbelpost ><

Endret av 2ball(s)
Lenke til kommentar

Salgene? I teorien kunne du kjøpt microsoft.. Eller glem det. Du kunne kjøpt Gates!

Edit: dobbelpost ><

Meet my new bitch, Mr Bill Gates ! :D

Ja, du sier noe der :)

Lenke til kommentar

Hadde betalt tilbake lånene til alle jeg bryr meg om, kjøpt bil og nytt svært hus til gamla. Samt egen bil til min bror og meg.

Etterpå hadde jeg lagt inn ett par mill inn på online poker å spilt det.

Også reist rundt på alle konserter jeg hadde hatt lyst til, samt bestilt festival pass til Quart, Hove, NRF og Roskilde.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...