-Léon- Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Kan begynne å si at når jeg skriver all utgifter i 6 mnd dekket, så mener jeg innen en vis seriøs grense, om jeg kan formulere det på den måten. Altså det å kaste vekk pengene på å prøve å bli verdens hersker osv er unødvenig å skrive om.* Så ser etter reelle drømmer o.l. Har i det siste tenkt litt på hva jeg ville ha gjort, hvis jeg (som emne sier) fikk utgiftene mine dekket i 6 mnd framover. Det jeg ville ha gjort, var en jordomreisning. Kan ikke se for meg noe mere spennende enn å se kulturen de forskjellige landene har å tilby. Møte nye mennesker, se hvordan de lever og som sagt hvordan deres kultur er. Hadde vært kult å få sett 'Wonders of the World/Seven Wonders of the Ancient World. Må være en opplevelse man aldri glemmer, jeg synes hvertfall idén virker veldig spennende. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg ville reist så mye rundt på jorda som jeg hadde rukket og prøvd å fått opplevd mest mulig av hva verden har å by på. Lenke til kommentar
hean Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg ville kjøpt ett fint hus, fin bil, fin båt + + med ett stort lån nedbetalt på 6 mnd Lenke til kommentar
andymann Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg ville flyttet ut, kjøpt et stort fint hus, og en passelig grei bil. Tatt opp lån, og alt skulle vært nedbetalt innen et halvt år Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Tenkte faktis ikke på det alternativet. Men uansett en fin tanke Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg ville: Betalt ned all gammel gjeld Kjøpt meg et stort hus Lagd meg et eget musikkstudio i kjelleren, kjøpt inn alle instrumenter og begynt å lære å spille gitar Kjøpt inn en god spiller til Alta IF Og en måned i Hong Kong og Kina Lenke til kommentar
livingman Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 jeg hadde kjøpt kina Lenke til kommentar
Olum Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg hadde anlagt en kinosal hjemme hos meg selv. Og kjøpt et uendelig antall filmer. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Jeg ville leid inn noen til å gjøre jobben min i et halvt år. Kjøpt hus og bil. Reist på rundreise i verden som bruttern skulle ha vært med på. Gutta boys på tur i et halvt år, det hadde vært drømmen. Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Jeg ville iallefall tenkt meg godt om, flere har sier at de ville handlet masse men man må jo huske på at etter 6 mnd så må man faktisk ha råd til å betjene tingene. (Visst man ikke selger alt igjen da) Hadde handlet som faen i 6 mnd og deretter solgt det når tiden var over.... og deretter reist rundt i verden siden jeg hadde tjent så mye på salgene Lenke til kommentar
kistoria Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 jeg hadde spart penger på konto jeg, så mye jeg bare hadde klart Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Prøvd å blitt frisk. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Fått med meg en venn og reist rundt i verden og opplevd så mye som mulig. Antar jeg. Spørs selvfølgelig litt. Om det hadde starta NÅ, hadde jeg fiksa meg leilighet nærmere skolen og tatt lappen. Kan ikke droppe ut fra skolen. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Jeg hadde kjøpt ting, ting og atter ting. Samt et sted å ha dem. Og jeg hadde gamblet. Mye. Tror jeg missforstår litt. Det er ikke snakk om ubegrensede penger i 6mnd? vist det var bare de reglene som du har satt opp her(ingen?) så ville det uansett vært rimelig lett å gjøre det om til ubegrensede penger. Hadde invitert i en god del ting. Rett og slett hadde jeg brukt muligheten til å prøve å gjøe meg selv styrtrik slik at jeg kunne ha penger nok til å slippe å tenke på penger noen sinne igjen. Endret 13. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Jeg ville iallefall tenkt meg godt om, flere har sier at de ville handlet masse men man må jo huske på at etter 6 mnd så må man faktisk ha råd til å betjene tingene. (Visst man ikke selger alt igjen da) Hadde handlet som faen i 6 mnd og deretter solgt det når tiden var over.... og deretter reist rundt i verden siden jeg hadde tjent så mye på salgene Salgene? I teorien kunne du kjøpt microsoft.. Eller glem det. Du kunne kjøpt Gates! Edit: dobbelpost >< Endret 13. oktober 2009 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Jeg ville iallefall tenkt meg godt om, flere har sier at de ville handlet masse men man må jo huske på at etter 6 mnd så må man faktisk ha råd til å betjene tingene. (Visst man ikke selger alt igjen da) Hadde handlet som faen i 6 mnd og deretter solgt det når tiden var over.... og deretter reist rundt i verden siden jeg hadde tjent så mye på salgene Salgene? I teorien kunne du kjøpt microsoft.. Eller glem det. Du kunne kjøpt Gates! Edit: dobbelpost >< Meet my new bitch, Mr Bill Gates ! Ja, du sier noe der Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Hadde betalt tilbake lånene til alle jeg bryr meg om, kjøpt bil og nytt svært hus til gamla. Samt egen bil til min bror og meg. Etterpå hadde jeg lagt inn ett par mill inn på online poker å spilt det. Også reist rundt på alle konserter jeg hadde hatt lyst til, samt bestilt festival pass til Quart, Hove, NRF og Roskilde. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 drekki med pilgård Lenke til kommentar
livingman Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 hmm enda en ting jeg hadde gjort. kjøpt det voice og fengslet alle artister som noen gang har hatt musikken sin der og jeg ville kjøpt et romskip and fly too the moon :) Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 hmm enda en ting jeg hadde gjort. kjøpt det voice og fengslet alle artister som noen gang har hatt musikken sin der og jeg ville kjøpt et romskip and fly too the moon :) +1 Nydelig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå