PgUp Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ca. 38 i feber og hoster konstant. Er ikke forkjølet eller noe, bare klør i halsen hele tiden. Har vært sånn et par dager, men blusset skikkelig opp idag. Aldri hatt det slik før. Noen som har ide om hva det kan være? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 typiske symptomer på vanlig forkjølelse... jeg anbefaler at du gurgler "salt vann" 4-5 ganger om dagen.. det dreper bakteriene og kan fikse problemet eller forhindre at det blir verre.. dosering: 1 glass a 2-2,5dl vann 1 TS vanlig hus salt (seltin eller noe i den duren) rør sammen og gurgle ivei.. kanskje ikke verdens beste smak eller følelse, men har funka fett for meg i alle år Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 (endret) Har ca. 38 i feber og hoster konstant. Er ikke forkjølet eller noe, bare klør i halsen hele tiden. Har vært sånn et par dager, men blusset skikkelig opp idag. Aldri hatt det slik før. Noen som har ide om hva det kan være? Hei. Det likner på pneumoni symptomer. Jeg anbefaler at De oppsøker legevakten. Vaio Endret 6. oktober 2009 av Vaio Lenke til kommentar
TOYW Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei jeg hadde det samme og jeg hoster fortsatt men det er fordi jeg har kikhoste det er akkurat samme måte jeg startet på så du burde oppsøke en lege og teste deg Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Hei jeg hadde det samme og jeg hoster fortsatt men det er fordi jeg har kikhoste det er akkurat samme måte jeg startet på så du burde oppsøke en lege og teste deg Kikhoste har jeg hatt som liten så det er det ikke =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå