Jaudu Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Xboxen min ble hentet på forrige mandag, liven min gikk ut for 2 uker siden, så jeg tok fram gears på PC, og startet og spille litt, kom melding om at jeg ikke kunne spille player eller ranked versus matcher, heller ikke online coop campaign. men så husket jeg at jeg hadde en 48hour i en av xbox spilla, så brukte jeg den på fredag. og har fortsatt live nå, hva har skjedd brukte koden tidlig på fredag og nå er det mandag. og jeg spilte nettopp en online match for 10min siden. er det bug i systemet veldig deilig at jeg fortsatt har live. når jeg redeema sto det bare "xbox live spilling" og det er det vanlige som kommer på 48hr. så var ikke noe feil at det var 1mnd eller noe sånt. Noen som det har skjedd lingende med? veldig deilig egentlig selv om det bare er 24 timer over håper den holder ut høstferien Endret 5. oktober 2009 av Jurigs Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Har ikke hørt om noe lignende nei. Men hvorfor ikke bare kjøpe et år? Koster jo bare 250,- Lenke til kommentar
Hvadankan Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Men hvorfor ikke bare kjøpe et år? Koster jo bare 250,- Fordi han har nettopp fått et gratis abonnement? enn så lenge ihvertfall Gratz! Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Men hvorfor ikke bare kjøpe et år? Koster jo bare 250,- Fordi han har nettopp fått et gratis abonnement? enn så lenge ihvertfall Gratz! haha xboxen min er på service så vil ikke kjøpe noe live nå heller, men prøvde med min harddisk på en kompis sin xbox da fikk jeg ikke spilt live, så ser ut som "buggen" er bare på pc, står jo "requires gold membership" for å spille ranked eller player matcher, får jo spilt det Det funker fortsatt nesten en uke live av en 48hour Endret 8. oktober 2009 av Jurigs Lenke til kommentar
Saiyaman Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Game's for windows live som det heter på pc, er gratis. http://www.microsoft.com/games/en-US/Live/.../AboutLive.aspx Endret 8. oktober 2009 av Saiyaman Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 (endret) Game's for windows live som det heter på pc, er gratis.http://www.microsoft.com/games/en-US/Live/.../AboutLive.aspx Sto at jeg ikke hadde tilgang til live dagen før jeg brukte 48hourn, trodde det var gratis jeg og, kanskje det er bare nyere spill som er lagd etter en spesiell dato som er gratis? siden det står at kun "live list play" er gratis for silver members. Player og ranked står at det krever gold. Fulgte med 1mnd live i gears of war, jeg trodde somsakt det også var gratis, men hvorfor sender de med 1mnd hvis det er gratis, tror det er bare nye spill som er gratis, f.eks GTA IV bond Quantum of solace osv. Endret 8. oktober 2009 av Jurigs Lenke til kommentar
FlyingPenguin Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Har ikke hørt om noe lignende nei. Men hvorfor ikke bare kjøpe et år? Koster jo bare 250,- Hvor får du kjøpt 1 år abonnement til 250,-? :O Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 Overalt, eksempelvis Maximuscards. Med dagens dollarkurs koster 12 mnd Xbox Live Gold kroner 242,70 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Blir det ikke 200 i toll også på varer over 200 kr? Eller får man bare en kode? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Blir det ikke 200 i toll også på varer over 200 kr? Eller får man bare en kode? man får en kode på email. (btw er ikke toll på slike varer hadde du fått den i posten, men moms) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå