Teardrop Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Hei, Sliter til tider med å få sove pga. lyder fra naboer. Har forsøkt forskjellige typer ørepropper, men synes de kjennes så ubehagelige å bruke at jeg ikke får til å sove alikevel:( Noen som har erfaring med å sove med ørepropper og anbefalinger til hvilken type? Synes hørselværn (de store klokkene som dekker hele øret) er mer komfortabelt, men det blir kansje litt rart å ligge i sengen med det på seg... Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Jeg kan stappe hva som helst i ørene og få sove, jeg. Men hva har du brukt, da? Har du hørt på apoteket, eller sjekket litt rundt formstøpte ørepropper? Selges blant annet her. Lenke til kommentar
Heimlaga Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jeg bruker http://www.vitusapotek.no/Products/NMD+def...PID-955955.aspx synes det er bra lyddemping, hører feks ikke vis det er noen i gangen eller broren hører på musikk. bør passe på å ikke bruke det for ofte da, jeg fikk gnagsår i det ene øret pga overbruk. og vanskelig å høre vekkeklokka om morran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå