sevs Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 En slik fusjon har min oppladbare lykt også kult, sant? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Ja det er skikkelig kult! Jeg kan også regulere mellom 3 forskjellige lys styrker Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg har en LedLenser H14 hodelykt. Meget bra og følgte også med feste for å bruke den på sykkel. Batteriene har holdt lenge, men har ikke målt levetid, men har overlevd skautur med overnatting samt flere turer på sykkel i vintermørket før jeg innså at det var på tide med bytte når lyset slo seg av og batteriindikatoren indikerte at batteriet var modent for utskiftning Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Jeg fikke en gang en lommelykt til jul hvor man kunne sveive ett ratt i 1 minutt så fikk du strøm for 10 minutter eller noe slikt Denne lommelykten syntes jeg var fet, men hvorfor produserer de sånne når det finnes lommelykter som kan gå på det samme batteriet i flere dager og når det til og med finnes lommelykter med batterier som kan lades opp. Hva er da vitsen med å lage lommelykter som man må sveive ett ratt med hvert tiende minutt for og få ladd opp! Dette blir jeg ikke helt klok på, men... Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Det for områder hvor man ikke har tilgang til batterier eller strømkilder. Som vis man er på lange turer kan det være kjekt siden man da slipper å bære på store mengder batterier. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 17. desember 2012 Del Skrevet 17. desember 2012 Men man bærer vel ikke med seg så store mengder batterier. Hvis man sier at batteriene holder for en dag og man eventuelt skal være ett sted, ja la oss si 4-5 dager så trenger man sjeldent å ta med seg mere enn en liten pose med batterier og batterier veier jo ikke så mye. Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 18. desember 2012 Del Skrevet 18. desember 2012 Noen som har peil på Kortid led lenser kommer med oppladbar stavlykter? Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Kult! Det er alltids morro med slike elektriske små dupeditter som f eks lommelykter! Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Hei Lurer på å kjøpe ny lykt. Står mellom led lenser m7xr og fenix tk22. Fordelen med led lenser er at den er oppladbar. Men kva meiner folket ? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 31. mars 2013 Del Skrevet 31. mars 2013 Fenixen er oppladbar den også Den bruker 18650 batterier som du finner i oppladbar versjon både på DX og i norske butikker Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Kom over denne her http://www.eagletac.com/html/g25c2/index.html Den lykta der virker kanon!! Nå blei valget endå vanskligere. :S Lenke til kommentar
sevs Skrevet 1. april 2013 Del Skrevet 1. april 2013 Den bruker 18650 batterier Var ikke det litt mye? Neida. Rettelse: 18650-batterier 1 Lenke til kommentar
Espenito Skrevet 6. juni 2013 Del Skrevet 6. juni 2013 Heisann! Driver og vurderer å kjøpe meg en LED Lenser lommelykt, men hva er egentlig forskjellen på P7, T7 og MT7? Er det noen store forskjeller, eller er de omtrent helt like? Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 25. juni 2013 Del Skrevet 25. juni 2013 Ha Heisann! Driver og vurderer å kjøpe meg en LED Lenser lommelykt, men hva er egentlig forskjellen på P7, T7 og MT7? Er det noen store forskjeller, eller er de omtrent helt like? Hadde T7 før, grei lykt. men brukte fort batterier. ikkje all verdens lys heller! då ville eg heller satset på m7rx eller noko Lenke til kommentar
Lommelykt-Eksperten Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Jeg kjøpte ei lommelykt her om dagen. En MCE LED. Oppladbare batterier (2x18650), zoom funktion, 900 lumens, 5 forskjellige lys-innstilinger: Sterk, normal, svak, blink, SoS (morsekode) Jeg likte morsekode greia, og veldig god lykt. Den lyste langt og klart, og utseende er heller ikke noe å klage på. Annbefales! Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 8. september 2013 Del Skrevet 8. september 2013 Har fått meg ny mobil av slaget Samsung Galaxy Xcover! Er fornøyd med denne og jeg elsker den spesielt på grunn av lommelykt fusjonen på denne. Lommelykten lyser sterkt som bara det og den er kjekk hvis du f eks trenger å låse opp døra når du kommer sent hjem og ikke finner nøkkelhullet og slike ting Dessuten så ble den oppladbare lommelykten min ødelagt, men jeg har en mer solid i metall som jeg fikk til jul for en del år siden Denne er meget kjekk syntes jeg! Jeg har fått mye nytte av denne metall lommelykten, ja! 1 Lenke til kommentar
Lommelykt-Eksperten Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hallo der:) Hadde bare et lite spørsmål: Noen som vet en billig, men bra plass å få kjøpt Batteri Lithum 18650 og liknene batterier? Det må være på nett, og helst ikke så EVIG lang frakt. Håper det er noen som vil ta seg tid til å svare:D Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Lightman.no Bilnerden.no Nettkompis.no Altitec.no Lommelykter.no Lenke til kommentar
Lommelykt-Eksperten Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Lightman.no Bilnerden.no Nettkompis.no Altitec.no Lommelykter.no Tusen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå